Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Als je nieuws hebt of nieuwe (gelimiteerde) modellen gespot hebt, mag je ze hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Bericht door Luuk » za 11 jun 2011 17:50

Nieuws vanaf de website van toytractortimes.com.

New Precision Elite Series From Ertl

Twenty years ago Ertl introduced a new level of collectible detail in farm toys when it introduced the Precision Classic Series of John Deere replica tractors. The Precision Series has come to stand for life like detail with wires, detailed parts and even a key in the steering column. In 2011 the 36th Precision model from Ertl and John Deere raises the level of realism one more bar. The new Elite Series Precision John Deere 4450 will offer engine sound, working head lights and hazard lights. Watch for this exciting new 4450 in November 2011. There will be a standard 2wd 4450 as well as a random insert fwa version.

Vrij vertaald:
Nieuwe Precisie serie van Ertl: de Precision Elite serie.

Twintig jaar geleden is door Ertl een tijdperk van gedetailleerde landbouwmodellen geintroduceerd toen ze met de John Deere Precision classic serie zijn begonnen. De precision serie werd de standaard voor levensechte details, zoals bekabeling, gedetailleerde onderdelen en zelfs een sleutel in het contactslot. In 2011 zal het 36ste precisie model naar een nog hoger niveau gaan. De nieuwe Elite serie precision 4450 zal een motorgeluid hebben, werkende voorlampen en waarschuwingslichten. Kijk in november 2011 uit naar deze geweldige 4450. Het model zal standaard een 2-wd model zijn, maar willekeurig zullen er ook 4-wd modellen worden verspreid.

Van het model zijn nu nog geen fotos beschikbaar jammer genoeg........
met vriendelijke groet, Luuk
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Bericht door eicher 3108 » za 11 jun 2011 17:53

Werkend motorgeluid?........... Weet niet hoe dat zal klinken, maar kan me er nog weinig moois van voorstellen, werkende lampen oke, maarja ik verzamel toch geen 1/16. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Bericht door Luuk » za 11 jun 2011 17:58

Ik eigenlijk ook niet, alleen (globaal genomen) de precision serie en de oudere Plow city modellen. Dat zijn nl toch wel schitterende modellen om in de kast te hebben.

Je hebt wel gelijk Ronnie, die poespas hoeft er van mij ook niet op. Het model staat toch alleen maar in de kast (het is geen speelgoed). Als ik het motorgeluid hoor van de John Deere met afstandsbediening (1:32 model) hoeft het wat mij betreft al helemaal niet.....
met vriendelijke groet, Luuk
Kasper10
Collector
Collector
Berichten: 823
Lid geworden op: di 28 apr 2009 11:08
Land: nederland
Locatie: --

Re: Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Bericht door Kasper10 » za 11 jun 2011 21:02

Nou hier ben ik toch wel heel benieuwd naar, het is mijn schaal niet, maar ik denk wel dat hij bij mn pap komt :mrgreen: En met de 4 wielaandrijving-versie zal het zeker net zo gaan als de goude modellen?
Met Vriendelijke Groet,
Kasper
Gebruikersavatar
Ziko
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 7358
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:19
Land: Nederland
Locatie: Terneuzen

Re: Ertl lanceert nieuwe precision seerie

Bericht door Ziko » za 11 jun 2011 21:08

Dat klinkt goed, de werkende lampen zijn op zich wel leuk. Staat vast mooi tussen het andere 1/16 Precision geweld. Moet ik wel een kast bij kopen :P
Met vriendelijke groet,

Ziko
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws / Nieuwe modellen”