Waarde oudere modellen.

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WouterVDB
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 159
Lid geworden op: do 09 jul 2009 8:53
Land: Nederland
Locatie: Zevenbergen

Waarde oudere modellen.

Bericht door WouterVDB » vr 13 nov 2009 9:42

Nu weet ik dat er hier kenners zitten van Britains modellen, en voornamelijk oudere Britains modellen.

Ik heb in een partijtje van 13 modellen een aantal oudere Britains modellen zitten, maar ik weet niet wat ik ermee moet.
De nieuwere heb ik al te koop gezet op het forum, maar de oudere weet ik niet wat ik er voor kan vragen.

Groene set van 3 walsen (zonder doos)
Rode maaier (met sticker, geel maaideel en rode ophanging) (zonder doos, goede staat)
Rode sprayer, met witte tank, en gele bomen. Compleet, alleen bomen een klein beetje scheef. (zonder doos, goede staat dus)
Blauw-geel balenwagentje (Blauwe rekken, gele binnenkant, zwarte wieltjes, zonder doos.. Goede staat)

Graag zou ik hiervan een paar prijsjes ontvangen, het liefst via de PB functie. Ik geef het wel aan wanneer ik voldoende weet.

Groeten,

Wouter
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10864
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Waarde oudere modellen.

Bericht door Hajo » vr 13 nov 2009 10:20

Groene set van 3 walsen (zonder doos) => 15 euro
Rode maaier (met sticker, geel maaideel en rode ophanging) (zonder doos, goede staat) => 10 euro
Rode sprayer, met witte tank, en gele bomen. Compleet, alleen bomen een klein beetje scheef. (zonder doos, goede staat dus) => 7,50 euro
Blauw-geel balenwagentje (Blauwe rekken, gele binnenkant, zwarte wieltjes, zonder doos.. Goede staat) => 7,50 euro

Ik denk dat je hier zo'n beetje aan denken moet ...
Gebruikersavatar
WouterVDB
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 159
Lid geworden op: do 09 jul 2009 8:53
Land: Nederland
Locatie: Zevenbergen

Re: Waarde oudere modellen.

Bericht door WouterVDB » zo 15 nov 2009 10:23

Ooh oke, dus eigenlijk die hele set voor 30 is opzich nog een mooie deal voor een koper?
Gebruikersavatar
nick
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 109
Lid geworden op: do 13 sep 2007 16:10
Land: nederland
Locatie: drenthe
Contacteer:

Re: Waarde oudere modellen.

Bericht door nick » zo 15 nov 2009 10:48

Het is maar net wat de gek er voor geeft. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”