Ertl 14648 1/32 Steiger 9150 kniktractor

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10112
Lid geworden op: di 13 sep 2005 15:06
Land: Nederland
Locatie: Dwingel, Drenthe

Ertl 14648 1/32 Steiger 9150 kniktractor

Bericht door Spiekker; S.J.B. » za 24 jan 2009 15:54

Afbeelding
Model is gekocht op 23 november(LCN-beurs, zondag) in de IJsselhallen in Zwolle. Hij heeft mij 55 euro gekost.
Model heb ik gekocht omdat ik deze trekkers wat vindt hebben. Verder vond ik het model al leuk, toen bekend werd dat hij zou uitkomen.
De doos is zo’n echte ouderwetse Ertl doos, zonder dat plastic kijkglas. De trekker staat hierin met de welbekende draadjes/plaatjes om de assen vastgebonden.
De minpunten op een rijtje
• De naad over de gehele trekker (hij bestaat zoals vroeger, uit 2 helften)
• De trekhaak vind ik persoonlijk te grof, wat mij betreft had deze trekker dezelfde als de International Harvester 4366 (ToyFarmer 2007)
Afbeelding Afbeelding
• Grove afwerking hier en daar (bijvoorbeeld die lompe rotschroef boven de cabine)
De pluspunten op een rijtje
• Knik en pendelfunctie. De achterhelft van de trekker kan onafhankelijk pendelen van de voorhelft. Zelfs tijdens de knik!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
• Cabine interieur is redelijk goed ingebouwd. (Kun je die grote foto mooi bijpakken)
• Mooie wielen
• Goed geverfd: kloppende kleuren, en goede bestickering.

Het cijfer wat ik geef voor deze trekker is een 8. Dit is omdat de trekker wel een leuk model is en geslaagd is, maar toch de afwerking nog te grof is.

Sjoerd J.B. Spiekker
Gebruikersavatar
gewoon ik
Collector
Collector
Berichten: 550
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 18:19
Land: Nederland
Locatie: De Pomp
Contacteer:

Re: Ertl 14648 1/32 Steiger 9150 kniktractor

Bericht door gewoon ik » di 03 mar 2009 21:54

Mooi =D>
Ik hou wel van een beetje grof :mrgreen: deze zou ik ook nog wel in de kast willen hebben :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Modelbesprekingen”