Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » do 09 feb 2012 18:22

In het nieuwe jaar proberen we natuurlijk weer wat leuke acties op te zetten op het forum. Zo hebben we nu (ook door wat tips) een nieuwe inkoopactie bedacht.
Onderstaand de opzet voor een volgende inkoopactie van het forum. Ditmaal de Farmall 1206, uitgevoerd in resin, maatvoering in 1:32 en uitgegeven voor de Lafayette show 2012 in Amerika. Het model is nog niet leverbaar, maar zal dat binnekort wel worden.

Goed om in de gaten te houden is het feit dat wij mogelijk maar een beperkt aantal kunnen reserveren. Indien er meer bestellingen komen dan dat wij er kunnen kopen geldt de volgorde van aanmelden.

Kosten
Belangrijke vraag is natuurlijk wat de kosten ditmaal zullen zijn voor de leden....
De uiteindelijke kostprijs is deels afhankelijk van het aantal aanmeldingen die we krijgen. De PRIJS STAAT DUS NOG NIET VAST, maar zal vermoedelijk € 40,- a € 45,- bedragen. Er hoeft pas betaald te worden, zodra de prijs definitief bekend is.

Vereisten
Leden die voor 1 februari 2012 lid zijn geworden van het LMF kunnen het model voorbestellen. Dat we hiermee toekomstige leden uitsluiten is een keuze die we gemaakt hebben om te voorkomen dat leden zich alleen aanmelden voor deze inkoopactie.

Bestelprocedure
De bestelprocedure is als volgt opgezet. Je stuurt uiterlijk 23 februari 2012 een PB naar mij ten behoeve van de vooraanmelding en geeft aan hoeveel exemplaren je wilt reserveren (zie onderstaand opgaveformulier). Bij de bestelling moet tevens aangegeven worden of de modellen verzonden moeten worden (liefst met verzendadres), of dat deze opgehaald worden. Ophalen is mogelijk in Kessel (Lb). Ook zal vermoedelijk de gelegenheid worden gegeven om de bestelling tijdens een beurs (geen idee welke) of in Zwolle op de forumstand af te halen.

De modellen zullen naar verwachting ergens in maart/april leverbaar zijn. Diegenen die hun belangstelling tijdig, dus voor 23 februari 2012, kenbaar hebben gemaakt zullen een pb ontvangen met daarin de kosten opgenomen. In deze pb zal tevens de definitieve prijs opgenomen zijn. De bestelling wordt pas definitef nadat de betaling op onderstaand rekeningnummer is bijgeschreven. In de pb zal worden aangegeven wat de uiterste datum van betalen zal zijn. Hou rekening met een tijdige betaling! Het zou jammer zijn dat om die reden dit mooie model niet in de vitrine komt te staan !

Opgaveformulier Farmall 1206 Lafayette 2012 model
forumnaam:
aantal exemplaren:
naam:
adresgegevens:
afhalen of verzenden:

Betaling
Rekeningnummer 11.99.43.670,
t.n.v. St. Landbouwminiaturenforum te Apeldoorn
IBAN/SEPA Nummer: NL91RABO0119943670
BIC Nummer: RABONL2U
Banknaam: Rabobank
ovv forumnaam en Farmall 1206

Levering
Levering zal plaatsvinden zodra de modellen vanuit Amerika zijn gearriveerd. Hou er rekening mee dat de bestelling na betaling wordt geplaatst en dat er daarna nog enkele weken overheen kunnen gaan voordat de modellen hier zullen zijn.
Modellen kunnen worden opgehaald of worden verzonden. Dit dient, zoals bij de bestelprocedure aangegeven, bij de bestelling te worden aangegeven!

Tot slot
Ik hoop wederom op een goede respons van de leden. Ik zie de bestellingen dan ook met veel belangstelling tegemoet!

Voor wie het niet weet, het is dit model:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » za 11 feb 2012 20:26

Zo zo, mijn pb-box was bijna ontploft........ Ik had niet verwacht dat hier zoveel belangstelling voor was. Ik hoop dat ik iedereen blij kan maken, maar deze schijnt in een oplage van 1.000 stuks te komen. Ik kan er maar een beperkt aantal deze kant op laten komen. Het aantal weet ik echter nog niet precies. Het kan dus zijn dat ik meer aanmeldingen krijg dan er modellen beschikbaar voor mij. In dat geval gaat het in volgorde van inschrijving.

Ook de datum van uitlevering is nog niet duidelijk Ik hoop dat dit rond is voor de forumdag, maar ook dat is niet zeker. Ik doe in ieder geval mijn best om dit voor jullie zo goed en snel mogelijk te regelen!
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » ma 20 feb 2012 9:46

Deze actie loopt nog maar een paar dagen, daarna is het pech. Het zijn gelimiteerde modellen, dus nabestellen gaat zeer waarschijnlijk niet lukken.

Aanmeldingen na 23 februari 2012 worden daarom niet meer in behandeling genomen.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » ma 20 feb 2012 10:54

Iedereen waarvan ik de vooraanmelding heb ontvangen heeft vandaag een bevestiging gehad. Heb je van mij geen pb gehad hierover, meld je dan even.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » do 23 feb 2012 16:08

Vandaag sluit de aanmeldtermijn. Na vandaag zullen er geen nieuwe aanmeldingen meer aangenomen worden. Diegene die hebben voorbesteld krijgen dit weekend de kosten door. Denk aan tijdige betaling. De bestelling is pas definitief na betaling! Niet tijdig betalen betekend alsnog GEEN model! Ik ga er vanuit dat de mensen die nu besteld hebben echter serieus genoeg zijn en dit ook begrijpen (of het anders tijdig op de jusite wijze terugkoppelen).

Wil je nog zo'n mooi model bestellen, wees dan snel. Je steunt er het forum ook nog mee.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » di 06 mar 2012 20:54

Vandaag zijn de betaalinstructies verzonden aan de mensen die modellen hebben besteld. Heb je hier geen pb over ontvangen, geef dat dan even aan. Indien verzendkosten worden betaald en het blijkt achteraf dat dit niet nodig was (bijvoorbeeld men kan het toch afhalen op de forumdag of een andere afspraak maken), dan krijg je uiteraard dat bedrag retour!

Denk aan een tijdige betaling! Dan kan er snel besteld worden en kunnen de modellen mogelijk al met de forumdag uitgegeven worden.

Voor iedereen die heeft meegedaan: bedankt! Jullie steunen hiermee ook het forum :wink: .
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » ma 26 mar 2012 17:45

De modellen zijn gearriveerd. De eerste modellen zijn vandaag op de post gegaan. Indien er mensen zijn die het model nog opgestuurd willen hebben, maar nog niet voldoende betaald hebben: de modellen zijn in dat geval nog niet verstuurd......

Ik ga er vanuit dat de meesten opgehaald worden op de forumdag. Ophalen op andere plekken kan ook, maar alleen na een goede afspraak.

Aan de mensen die meegedaan hebben: bedankt, je sponsort het forum hiermee!
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Massey135
Collector
Collector
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:35
Land: Nederland
Locatie: Veno

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Massey135 » ma 26 mar 2012 18:05

Zo dat is snel aangekomen zeg.
Ben benieuwd hoeveel Farmalls de grote oversteek hebben gemaakt.
Laatst gewijzigd door Massey135 op do 12 apr 2012 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Inkoopactie: SpecCast Farmall 1206 Lafayette show 2012

Bericht door Luuk » do 12 apr 2012 20:52

Beste deelnemers,

De mensen die hebben aangegeven het model af te willen halen moeten even laten weten hoe (en waar) ze dat willen doen, tenzij ze dat bij de opgave al hebben gedaan :wink: .
met vriendelijke groet, Luuk
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”