LCN Beurs.

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

LCN Beurs.

Bericht door Hans » do 15 nov 2007 20:36

De LCN beurs staat tot grote vreugde van de meesten weer voor de deur. :D

Aangezien wij als beheerdersteam verwachten dat er een heel aantal "forummers" naar toe gaan en een mogelijk nog groter aantal nieuwe aanwinsten worden ingeslagen, willen we toch even hier een kleine opmerking plaatsen.
Wij willen graag een schoon en net forum houden. Het ene moment gaat dit wat beter als het andere moment. Daarom vragen we jullie de volgende richtlijnen in acht te nemen.
Post alleen iets nuttigs, ook foto’s maar post een foto van een model niet tig keer. Ook willen we vragen om niet allemaal een reactie met “mooi” of ”heb ik ook gezien”, ”ben ik ook geweest” enzovoort te posten. Nog een verzoek is om iemand anders zijn keuze niet af te kraken, smaken verschillen nu eenmaal. Ga ook geen foto’s quoten, anders krijg je het zelfde plaatje tig keer in een topic. Alle posts die niks met het topic vandoen hebben of niks nuttigs toevoegen worden zonder waarschuwing of uitleg verwijderd, hierover kan ook niet gecorrespondeerd worden.

Samen moeten we het zo wel netjes kunnen houden. Het lijkt me niet moeilijk om deze richtlijnen in gedachten te houden.

Rest ons nu nog om iedereen die gaat en het bestuur van de LCN een geslaagde beurs te wensen, met na de beurs en voor degene die niet gaan (…..en volgend jaar heb je weer een kans!) veel leesplezier op het forum.

Het beheerdersteam.
Gebruikersavatar
escuro
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2328
Lid geworden op: do 07 dec 2006 14:10
Land: België
Locatie: W-vlaanderen

Re: LCN Beurs.

Bericht door escuro » vr 16 nov 2007 8:41

Blij dat dit, niet onbelangrijk onderwerp, nog eens in de spotlights wordt geplaatst! Is zeker nood aan de laatste tijd hier op het forum.
Is al een paar keer ter sprake gekomen maar met deze inzet ben ook ik overtuigd dat alles netjes zal verlopen.
Heb er ook niets op tegen dat er tekst geplaatst wordt met 'mooi' , 'heel mooi' , 'uber mooi' maar plaats er in godsnaam toch wat zinnige tekst bij.
Aan iedereen veel koopplezier gewenst en moge de verkopers hun prijzen drastisch verlagen...
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: LCN Beurs.

Bericht door Hans » ma 17 nov 2008 15:25

Bescheiden kickje:

Ook dit jaar weer een beurs van de LCN. Laten we ook nu de eerste post hier maar weer in acht nemen.

Wij verwachten jullie medewerking hiervoor

Het beheer.
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”