Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Wil je laten zien welke tractoren jullie thuis of op je werk hebben....
Forumregels
Een eigen dagboek bijhouden of 1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Bericht door Rieko » zo 28 jun 2009 13:57

De subforums tractoren, oldtimers, kranen en machines en werktuigen zijn bedoeld voor het plaatsen van foto’s van en aanvullende informatie over trekkers en aanverwante machines.

Iedereen mag in het 1:1-forum een dag- of logboek houden of aanmaken, maar moet zich aan de volgende regels houden:

1. Per bericht mag slechts één foto geplaatst worden.
2. Je mag niet meerdere berichten achter elkaar plaatsen om meer foto's in één keer te kunnen plaatsen.
3. Als je meer dan één foto wilt laten zien, mag/moet je doorlinken naar je eigen of naar een andere site.
4. Je mag wel een onbeperkt aantal thumbnails plaatsen.

Als je meer dan één foto plaatst, zijn de beheerders bevoegd om naar eigen inzicht en zonder communicatie vooraf te veel geplaatste foto’s te verwijderen.

Het beheerdersteam
Gebruikersavatar
33jan33
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 06 aug 2012 22:39
Land: nederland
Locatie: Bant

Re: Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Bericht door 33jan33 » za 06 apr 2013 0:14

Is het dan zo dat als 1 iemand op je bericht heeft gereageerd gelijk een nieuwe mag plaatsen? Of moet je dan eerst een dag wachten?
Mvg jan
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Bericht door Luuk » za 06 apr 2013 19:19

Dat soort creatieve oplossingen wordt niet altijd getolereerd/gewaardeerd. Uitgangpunt moet zijn dat dit een MINIATURENforum is. Voor 1:1 zijn er genoeg andere fora. Ik vind het meestal wel leuk om 1:1 ook te zien, maar het moet niet de boventoon gaan voeren. Jij wilt duidelijk meer dan 1 foto paatsen. Dat mag overigens gewoon, maar dan mag je er maar 1 groot en de rest als zogenaamde tumbnail (zie het 4de punt). Een tumbnail is een foto in postzegelformaat die je kunt vergroten door erop te klikken.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
33jan33
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 06 aug 2012 22:39
Land: nederland
Locatie: Bant

Re: Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Bericht door 33jan33 » zo 07 apr 2013 0:04

Oké bedankt.
Mvg jan
Reinder-mf
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 31 okt 2011 19:15
Land: ..

Re: Aanvullende regels voor het 1:1-forum

Bericht door Reinder-mf » za 13 apr 2013 20:04

Hoe doe ik eigenlijk een thumbnail? In mijn topic heb ik t ook geprobeerd, maar dat lukte niet..
Plaats reactie

Terug naar “Tractoren”