Dag/week/maand/jaarboek van Hendrik

Wil je laten zien welke tractoren jullie thuis of op je werk hebben....
Forumregels
Een eigen dagboek bijhouden of 1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hendrik
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 205
Lid geworden op: di 24 apr 2007 20:01
Locatie: staphorst

Dag/week/maand/jaarboek van Hendrik

Bericht door Hendrik » ma 01 sep 2008 17:07

Hier hoop ik regelmatig (dat is ook ieder jaar;-)) wat foto's neer te zetten...

Ik begin bij afgelopen vrijdag 29 augustus.
Voor de buren die melkveebedrijf, strohandel, kalvermesterij hebben en ook loonwerk voor bekenden doen, ben ik vrijdag nog even aan het zwilderen (is dit wel ABN) geweest. Dit heb ik gedaan op een steyr 8080 2WD met niemeyer hark van 7,35 meter breed. De steyr 8080 hebben ze samen met hun vorige trekker een Steyr 6115 Profi gehuurd bij Evenhuis omdat ze in de strotijd trekkers te weinig hebben. Normaal gesproken staat deze in de polder voor de pers.
Afbeelding
Afbeelding
Ze hebben de volgende trekkers
Steyr CVT6150 paar maanden oud
Steyr 9100M 2 jaar oud
Steyr 8080 4WD meer dan 10000 uur

De volgende dag zaterdag 30 augustus...
Moest ik weer bij de buren helpen... Dit keer met inkuilen...
Alle trekkers waren weg op een na, dus de trekker van mn opa er maar bij gehaald. Een John Deere 1640 met VCE-cabine. 26 jaar oud en meer dan 10000 draaiuren, met daarachter een Vliebo super verdeler. Van de Steyr 9100M met strautmann super vitesse helaas geen foto's...

Dit was ut weer....









Hartelijk dank voor degene die de foto's van de John Deere verwijderd heeft..... plaats nog wel is een keer weer foto's... niet dus.... #-o
Laatst gewijzigd door Hendrik op di 02 sep 2008 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ACS
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10014
Lid geworden op: do 21 jul 2005 8:37
Land: Nederland
Locatie: Westerdijkshorn, Groningen
Contacteer:

Re: Dag/week/maand/jaarboek van Hendrik

Bericht door ACS » ma 01 sep 2008 18:25

Och, daarmee een bult aanrijden. 3tons trekkertje en ook nog eens op dubbellucht, kon je 't een beetje strak aangereden krijgen?
Gebruikersavatar
Hendrik
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 205
Lid geworden op: di 24 apr 2007 20:01
Locatie: staphorst

Re: Dag/week/maand/jaarboek van Hendrik

Bericht door Hendrik » di 02 sep 2008 15:44

ja dat ging best.... kwam soms er amper tegen op als er een andere vracht op lag maar dat is ook wel weer mooi werk.. :D De opraapwagen zakte weinig weg.... de 9100M moest meer moeite doen om de vracht mooi achter op te krijgen dan de John Deere moeite moest doen om te verdelen...
Plaats reactie

Terug naar “Tractoren”