Forum tijdelijk niet bereikbaar

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door Luuk » vr 05 dec 2014 20:57

Vanmiddag is onze site door de provider overgezet naar een andere server. Hierdoor was het forum voor een korte periode niet bereikbaar.
Excuses voor het ongemak, maar alles moet nu weer naar behoren werken.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
jaapvv
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 154
Lid geworden op: di 19 nov 2013 18:41
Land: nederland
Locatie: gelderland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door jaapvv » za 06 dec 2014 20:11

bij mij de de site gisteren al niet en nu nog niet :x
dus zit nu op het account van mijn broertje en dan doet de site het wel
hoe kan dit????
groeten jaap van vliet
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door N. van Eekelen » za 06 dec 2014 20:16

Heb ik een snelle tip voor Jaap; even je gegevens, cookies en historie van je browser legen. Daarna zou het gewoon weer moeten werken.
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Gebruikersavatar
jaapvv
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 154
Lid geworden op: di 19 nov 2013 18:41
Land: nederland
Locatie: gelderland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door jaapvv » za 06 dec 2014 21:03

super bedankt hij doet het weer :D
groeten jaap van vliet
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door N. van Eekelen » di 09 dec 2014 13:31

We hebben deze ochtend en in het begin van deze middag opnieuw te maken gehad met wat interne problemen op de server. Heb het inmiddels opgelost. Binnenkort zal er wat dieper naar gekeken worden aangezien er de laatste tijd wel meer storingen zijn die we voorheen in mindere mate hadden.
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Gebruikersavatar
EITE
Collector
Collector
Berichten: 848
Lid geworden op: di 03 nov 2009 9:19
Land: FRYSLAN
Locatie: oare kant A7 skettens

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door EITE » wo 10 dec 2014 8:33

Het is hier ook weer beschikbaar maar nu zit ik te zoeken in oude topic's maar daar staan geen foto's meer bij alleen een zwart kruisje. Heb ik hier alleen last van of is dit normaal met oude berichten ?

Groet EITE
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door Fendt 936 » do 11 dec 2014 0:30

Kun je een of meerdere voorbeeld topics noemen? (Linkje)

Mvg, Bernard.
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door N. van Eekelen » do 18 dec 2014 19:52

Helaas zijn wij opnieuw offline geweest; er is tegenwoordig wat meer troubleshooting nodig dan voorheen. Hier wordt binnenkort een passende oplossing voor gevonden, aangezien ik wegens drukte met privé omstandigheden niet iedere dag problemen kan verhelpen wanneer die er zijn.
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Gebruikersavatar
mjn1971
Collector
Collector
Berichten: 574
Lid geworden op: za 11 feb 2012 20:32
Land: nederland

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door mjn1971 » vr 19 dec 2014 23:26

Voor dit probleem alle begrip, ken jij ook niks aan doen natuurlijk maar ik heb een heel vriendelijke, maar toch dringende vraag?probeer alsjeblieft op te lossen dat je geen foto,s meer hoeft te verkleinen, word er helemaal tuureluut van!!
Probeer al een paar weken mijn bouwverslagen hier op te krijgen via mijn tablet, typ een heel verhaal, duurt al enorm lang met 2 vingers, verklein dan de foto,s via een programma, kan dan de foto,s er zelfs dan niet opkrijgen, na een uur proberen word ik daar zo verschrikkelijk zat van, dat ik dan maar denk van , dan maar niet!!
Weet niet of meer mensen hier problemen mee hebben, volgens mij wel, maar dit is niet echt handigzo.
Op facebook kun je zo alles erop knallen, waarom kan dat hier dan niet?
Moet er wel bijzeggen, dat het de vorige keren wel lukte, maar door een update van mijn tablet, lukt het nu niet meer.
Vreemd, ....
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee, vind het gewoon enorm jammer dat het mij niet lukt........

Mvg.Marc Nederstigt
Gebruikersavatar
GP Hoving
Super collector
Super collector
Berichten: 3828
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 15:46
Land: Nederland
Locatie: Hague, Canada

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door GP Hoving » za 20 dec 2014 11:26

Daar ben ik het 100% mee eens Mark ! Ik had gister nog wat foto's van nieuwe Amerikaanse 1:32 modellen maar die kon ik ook niet posten omdat het formaat te groot was. zelf na verkleinen naar 800x600 was het nog te groot. dus prima, dan maar niet :cry:
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10112
Lid geworden op: di 13 sep 2005 15:06
Land: Nederland
Locatie: Dwingel, Drenthe

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door Spiekker; S.J.B. » za 20 dec 2014 11:30

Had laatst ook zoiets. Kon een jpg bestand niet uploaden. 'De extensie jpg is niet toegestaan'. Dit was een foto vanaf de telefoon, upgeload via de telefoon.
mvg Sjoerd
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: Forum tijdelijk niet bereikbaar

Bericht door E-JvdVoort » za 20 dec 2014 12:06

Ten eerste, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om meldingen over foto's plaatsen in de daarvoor bestemde topics in helpdesk te plaatsen? Dat houd het voor ons wat overzichtelijker.

Ten tweede, het forum draait op een bepaalde software, het is daarmee niet zeker dat alle uploadsites die er zijn hier ook automatisch mee kunnen werken. Vooralsnog zijn de ervaringen met photobucket redelijk goed, gaarne een oproep aan iedereen die problemen ondervind bij het uploaden om te melden welk programma je gebruikt en om eventueel in plaats daarvan photobucket eens te proberen.

Ondanks de problemen die er weleens zijn, verzoek ik een ieder toch om ook goed naar zijn eigen spullen (pc/laptop/tablet) te kijken, als uploaden voor een softwareupdate wel werkt, en daarna niet meer, dan is de kans toch echt groter dat er iets in de instellingen thuis gewijzigd moet worden dan dat het aan het forum ligt, sorry, maar dat ga je bij elke helpdesk te horen krijgen.

Tenslotte wil ik wel zeggen dat dit systeem zeker niet optimaal werkt, en dat we hier op de achtergrond ook mee bezig zijn, alleen beschikken wij helaas niet over de bronnen, tijd en mankracht van een Facebook, anders was dit een jaar geleden al wel veranderd:lol: . Wij willen er graag aan werken om het forum zo goed mogelijk te laten draaien, maar vanwege bovengenoemde redenen gaat daar helaas wat meer tijd overheen dan we allemaal leuk zouden vinden.

Dus, heb je problemen met uploaden? meld het in het goede topic met welk programma je gebruikt erbij.

namens het beheer, E-J
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”