Verschillende Fendt's van Siku

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.

Moderators: Moderator, Beheer

Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10112
Lid geworden op: di 13 sep 2005 15:06
Land: Nederland
Locatie: Dwingel, Drenthe

Bericht door Spiekker; S.J.B. » zo 09 okt 2005 11:24

laat zxe dan de classic serie maar vo.l IH stouwen, daar zijn toich veel meer modellen van gemaakt :P
mvg Sjoerd
Gebruikersavatar
ACS
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10014
Lid geworden op: do 21 jul 2005 8:37
Land: Nederland
Locatie: Westerdijkshorn, Groningen
Contacteer:

Bericht door ACS » zo 09 okt 2005 13:13

En wat groen-geels lijkt mij ook wel leuk, of een Inter 1455 bij de classic serie :D
Auko Sikkenga
Gebruikersavatar
Gerton Caddy
Collector
Collector
Berichten: 291
Lid geworden op: di 18 okt 2005 22:50
Locatie: Noordwijkerhout

Bericht door Gerton Caddy » di 18 okt 2005 23:00

ik ben net lid en nu al blij ........ Waarom?

Ik snap nou dat er nix mis is met de verf machine bij Siku maar dat ze de kleur van de Fendt trekkers nu eindelijk goed gemengt hebben :wink:

hahaha ik kocht 2 jaar geleden op de Agritechnika een Fendt 930 TMS, helemaal blij natuurlijk (volgens mij eerste keer dat ze in de handel kwamen) zie ik tot mijn grote verbazing dat ze sinds een paar maanden een hele andere kleur hebben ......... wel erg mooi maar waarom is dat? en nu lees ik dus dat ze Fendt groen zijn en niet meer John Deere groen HIEP HOI voor de kleuren mengers bij Siku
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Bericht door erwinraaben55 » di 18 okt 2005 23:06

Die van de agritechnika krijg ik in de loop van de week ook binnen als het goed is :D.
Gerton Caddy schreef:ik ben net lid en nu al blij ........ Waarom?
Nou, daar doen we het voor, om mensen blij te maken :). Welkom trouwens, en ik hoop dat je hier nog lange dagen blij kunt worden.

Achja, Siku is met Fendt altijd een beetje raar geweest in kleuren. Eerst komen ze met groengele. Toen de goede kleur. Daarna de donkere kleur. Om vervolgens weer met de originele kleur te komen :D. Het kan zijn dat het sinds de donkergroene te maken heeft gehad met licencies, en dat een andere fabrikant, bijv schuco? het alleen recht van resedagroen had opgeeist ofzo. ik heb geen idee of het klopt, ik doe maar een gok.
Gelukkig hebben ze sinds de invoering van de + series wel de goede kleur :). En sinds deze maand is het hele programma voorzien van de echte fendt kleur.
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”