Siku claas jaguar 695

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.

Moderators: Moderator, Beheer

Plaats reactie
3650tom
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: do 17 okt 2013 19:51
Land: belgie

Siku claas jaguar 695

Bericht door 3650tom » wo 29 mar 2017 20:59

Hoi!

Ik kan me herinneren als kind, dat ik een claas jaguar 695 model had, die sprekend leek op het model van Siku.
Er waren slechts kleine verschillen. Zo had de vijzel een witte kleur i.p.v. een zwarte kleur, en op de witte plaatjes van de vijzels stonden schuine rode strepen. Er stonden geen merktekens van CLAAS op het model, maar in de plaats daarvan stond er op de linker- en rechter kant van het model een kleine maiskolf afgebeeld.
Ook waren de twee beugels afwezig die op de foto zijn aangeduid met de zwarte pijl.
Ik heb op paint geprobeerd om het model te maken zoals ik het me van vroeger nog kon herinneren
Naamloos.png
.
Net zoals bij het Siku model, was er ook een model met een maaibalk om graan te maaien, zoals op de 2e foto te zien is
Siku 3854 Claas jaguar 695 mega (2).jpg
.
Weet iemand soms meer over dit model?

Groeten, Tom
Gebruikersavatar
vitgije
Super collector
Super collector
Berichten: 3049
Lid geworden op: zo 01 jan 2006 15:07
Land: nederland
Locatie: Enter

Re: Siku claas jaguar 695

Bericht door vitgije » do 30 mar 2017 20:15

Zat dit niet in een set? Ik heb volgens mij ook zoiets gehad. Was dit geen Tim toys? Zo was er wel meer te koop wat op Siku leek maar toch net even wat anders was.
Groeten Jordi
d horstermans
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 07 sep 2014 18:23
Land: Nederland

Re: Siku claas jaguar 695

Bericht door d horstermans » vr 31 mar 2017 21:36

Ik heb ze beide van Siku. Deze zijn toendertijd afzonderlijk in mijn collectie gekomen.
mvg

Danny
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”