ROS 2012

Als je nieuws hebt of nieuwe (gelimiteerde) modellen gespot hebt, mag je ze hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1715
Lid geworden op: di 27 dec 2005 13:58
Land: Nederland
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door Peter Jansen » vr 23 mar 2012 13:40

En we hebben weer een fabrikant die grof geld heeft geroken...

Groet, Peter
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » vr 23 mar 2012 13:53

Zal even een nieuwe reactie geven, die reactie van vanochtend had ik even snel op de mobiel getypt, maar hier even de verduidelijking:

Kijk, natuurlijk vind ik het mooi dat Dewulf zich in zet om een extra aantal van de R6030 te maken, dan wel door een andere fabrikant. Maar waar het mij om gaat, je komt als bedrijf zijnde met een 100-tal miniaturen, voor dit aantal zullen jullie wel een reden hebben, maar het lijkt mij ook dat je dan ook beseft dat een 100-tal zeer weinig is en dat deze ook snel uitverkocht zal zijn. Ik heb dan zoiets van, waarom kom je dan gelijk niet met 1500 modellen? Ik begrijp ook wel dat jullie dit onder anderen voor jullie klanten doen, maar dat konden jullie toch ook gelijk wel bedenken als je met een zeer beperkt aantal komt? Ik bedoel, dan weten jullie toch ook wel dat jullie niet iedereen tevreden kunnen houden?

Als het aan mij zou liggen had ik gezegd; jammer voor diegene die het model niet hadden kunnen bemachtigen, maar er komt een Kwatro uit voor de teleurgestelde mensen. Klaar, maar vanuit jullie oogpunt begrijp ik deze beslissing ook wel gedeeltelijk, maar het stelt mij gewoon wat teleur op één of andere manier...

En Peter, dat was dus eigenlijk mijn eerste gedachte ook deze ochtend...

Dus Dewulf, kom gewoon lekker met die Kwatro en als jullie zo graag nog wat er bij willen produceren, doe er lekker even getrokken rooiertje bij, zullen ook veel mensen leuk vinden, maar dat jullie zo nodig een extra oplage van de R6030 moeten gaan maken, dat vind ik gewoon jammer...
Theike
Farmer plus
Farmer plus
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar 2012 0:44
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Theike » vr 23 mar 2012 14:15

Het is toch een vreemde wereld die wereld van agrarische schaalmodellen. Het is volgens mij de enige waar de verzamelaars klagen
dat er nieuwe modellen worden uitgegeven......

Theike
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » vr 23 mar 2012 14:20

Klopt, omdat het ook maar een klein wereldje is... :wink:

Maar je hoort mij niet snel over dingen klagen, maar dit kan ik even niet helemaal bevatten :roll:
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: ROS 2012

Bericht door Fendt 936 » vr 23 mar 2012 14:48

@Theike,

Probeer maar eens een model te maken waarmee je alle verzamelaars tevreden kunt krijgen.
Ik had ook graag nog wel zo'n Dewulf R3060 willen kopen maar vond de prijs enigsinds hoog en voordat ik met mijn ogen kon knipperen waren ze ook al uitverkocht.

Mvg, Bernard.
arjan84
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 23 mar 2012 15:05
Land: nederland

Re: ROS 2012

Bericht door arjan84 » vr 23 mar 2012 15:24

Hulde aan Dewulf =D> Dit is toch fantastisch nieuws.

De eerste 3060'ers waren in de eerste plaats niet eens voor de verzamelaars, maar uitsluitend voor klanten die een Dewulf machine kochten.
Dat er sommige mensen toch zo'n model hebben kunnen kopen vind ik gewoon niet eerlijk.

Ik ben ook speciaal naar de locale dealer geweest. Hier kreeg ik te horen dat er iemand gebeld had en er gelijk maar tien wou kopen en daarna nog is terugbelde voor nog eens vijftig, waarna de dealer opbelde naar de Dewulf hoe het nou eigenlijk zat... en te horen kreeg dat dit toch echt niet de bedoeling was.

Dus diegene die er wel één te pakken hebben gekregen, zijn gewoon ontzettende bofkonten dat ze er uberhaupt één hebben gekregen.

Ik vind het daarom geweldig dat ze bij de Dewulf het initiatief hebben genomen om alsnog dit model uit te brengen voor de verzamelaars.

Nogmaals hulde aan Dewulf =D>
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: ROS 2012

Bericht door eicher 3108 » vr 23 mar 2012 16:00

Arjan, dat kun je misschien wel niet eerlijk vinden, maar wat wil je dan?? Dat is toch altijd zo met gelimiteerd, dat maakt zo'n model nu interesant. Ik heb graag wat in de collectie wat uniek is, en niet wat ik bij iedereen kan vinden. wat dat betreft kan ik Geoffrey zijn redenatie wel een beetje volgen, waarom hij ermee stopt. Vandaag heb je wat unieks, en morgen heeft iedereen hem, of kan hem kopen. :wink:
Daarbij doe je er zelf ook aan mee, getuige het feit, dat je verteld dat je ook naar de dealer bent geweest om er 1 te kunnen kopen. En dat er handelaren zijn die er een partijtje opkopen, dat hou je toch, dan moet je geen model uitbrengen, als je dat niet wilt. :wink:

Weet je wat nog beter was geweest? Dat het model helemaal niet gemaakt was, dan was er ook geen gezeur over geweest.
Dan hadden ze het direkt veel strikter moeten aanpakken, en het model alleen aan mensen verkopen, die ook de echte machine hebben of gaan kopen. Veel beter was nog dat er direkt 1500 van Ros waren gekomen, dan had iedereen die zo'n rooier wilde er wel 1 gehad, want 1500 zijn er best heel wat in dit marktsegment.

Als de 3060 straks van Ros komt, zal toch wel wat anders zijn dan die er nu is, zo heeft de gelimiteerde echte rooimatten en bunkerkettingen, dit zal bij Ros niet zo gedetailleerd zijn denk ik, want anders wordt dit ook een heel prijzig model.
Gebruikersavatar
Jovinkespel
Collector
Collector
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 19:20
Land: Nederland
Locatie: Espel

Re: ROS 2012

Bericht door Jovinkespel » vr 23 mar 2012 16:11

Ik vind het jammer. Maar gelukkig heb ik dan de eerste versie en straks ook de 2e denk ik. Die hoort er dan ook wel weer bij.
Maar had liever een getrokken rooier gezien. Dan krijgt voor mij deze zeldzame rooier van 100 stuks toch minder waarde.
Mvg Remi Maas
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: ROS 2012

Bericht door E-JvdVoort » vr 23 mar 2012 16:13

Ik ben het wel met jou eens Ronnie, en achteraf staan de beste schippers, inclusief ikzelf :mrgreen: , nog steeds aan de wal.

misschien voor een volgende fabrikant een leermomentje: in zo'n geval enkel cadeau doen bij een nieuwe rooier, of een grotere oplage maken.

met een model zoals de chroom blauwe NH van Geoffrey weet je gewoon dat hij super exclusief is, maar bij dit soort oplages van 100 stuks voelt het een beetje alsof veel mensen eraan kunnen "snuffelen" terwijl er maar 100 er 1 kunnen krijgen. dna vind ik persoonlijk idd 1000 of 1500 een mooiere oplage.

mazl e-j
Gebruikersavatar
BartW.
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1573
Lid geworden op: za 11 feb 2006 13:06
Land: Nederland
Locatie: Almen
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door BartW. » vr 23 mar 2012 18:49

Achja aangezien de meesten op dit forum agrarische interesses zullen hebben lijkt me dit spreekwoord ook wel op z'n plaats hier: als de boer stopt met klagen, nadert het einde der dagen. :wink:
Mvg. Bart Wiltink
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: ROS 2012

Bericht door E-JvdVoort » za 24 mar 2012 6:40

hahahaha, lekker Bart, goeie! Tis idd zo
blauwe
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 106
Lid geworden op: di 20 okt 2009 21:55
Land: nederland

Re: ROS 2012

Bericht door blauwe » za 24 mar 2012 11:07

Een punt voor theike.

blauwe
Gebruikersavatar
johnymf
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1719
Lid geworden op: di 20 mar 2007 18:19
Land: NL
Locatie: bergeijk
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door johnymf » ma 26 mar 2012 21:35

Ik vind het ook leuk dat er nu een Dewulf komt die mij ook aanspreekt.
Hier in Bergeijk rijden er ook (ik geloof 3) machine´s van Dewulf en heb het altijd prachtige machine´s gevonden!
Ik kan ook begrijpen als je een van de 100 modellen gekocht hebt dat je nu niet blij bent maar als ik dan weer uit het oogpunt van Dewulf bekijk kan ik hun ook weer goed begrijpen!

Begrijp me niet verkeerd ik had ook graag 1 van die 100 willen hebben en baal er ook van da ik er geen heb kunnen bemachtigen!
Maar niet alleen de 14 jarige hebben het grote geld niet ,ook een 29 jarige zoals ik leg dat geld niet zomaar op tafel zeker niet als je een eigenhuis (dus hypotheek) hebt en elke maand een groot bedrag er aan ziet verdwijnen.(ik ga nu er van uit dat het model 300 kost maar ik heb al veel hogere prijzen gehoord)

Nu kan ik sparen voor zo´n Dewulf rooier en dan doe mij dat ook goed als ik straks het ROS model aan mijn collectie toe kan voegen!
De kwatro spreekt mij trouwens niet echt aan om eerlijk te zijn dus ik ben echt blij dat er een R3060 komt!

Groeten Johny :wink:
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Re: ROS 2012

Bericht door Rieko » di 27 mar 2012 6:52

Ik vind het vooral leuk dat DeWulf de moeite neemt om het nieuws rechtstreeks op ons forum te plaatsen. En daarmee de "confrontatie" met de verzamelaars durft aan te gaan. =D>
Groet, Rieko
Jasper930
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 94
Lid geworden op: do 08 dec 2011 23:19
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Jasper930 » do 29 mar 2012 11:24

Word een beetje moe van dat nederlandse gezeik hier..
Je bent verzamelaar of niet, kopen wordt je niet verplicht.. Je maakt zelf de keuze..
En bovendien, wanneer je het een probleem vindt, ga dan ook niet lopen reageren op elk nieuw model... Dit stoort mij echt.. Vraag jezelf eerst maar eens af hoe oud je bent.. :wink:

Wanneer wordt dit nu eens duidelijk bij iedereen? :|
Met vriendelijke groet,

Jasper
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: ROS 2012

Bericht door E-JvdVoort » do 29 mar 2012 12:20

@ Jasper

Waar jij hierboven blijkbaar zoveel problemen mee hebt, is nu net eigenlijk de hoofdfunctie van een forum :wink:
Juist hier is de plek om er met elkaar over te discussieren, als jij dit gelijk ziet als gezeik, prima, maar niemand verplicht het jou om te lezen toch?

En wanneer dit duidelijk word bij iedereen? aangezien een heel aantal mensen hier (not me) al veel meer maanden op het forum zit dan jij berichten geplaatst hebt is dit misschien een vrij directe uitspraak.
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » do 29 mar 2012 13:39

+1 voor E-J.

Wij geven alleen ons mening over iets, zoals ik het zeg, het is een mening! Je hoeft er niet mee eens te zijn en niemand dwingt mij, en dit geld ook voor anderen, een andere mening te hebben omdat 1 bepaald persoon het niet aan staat :roll: Dan noem jij het maar gezeik, maar zoals E-J ook al zegt, het forum is bedoeld om de discussiëren met elkaar, want niet iedereen heeft dezelfde mening en daar mag over gepraat worden...

Maar vertel mij alsjeblieft niet wat ik wel en niet mag zeggen en ik hoef ook niks te leren...

Ohja en Nederlands gezeik? Ja het is Nederlandstalig :mrgreen: En ja, in Nederland heerst een klaagcultuur, maar mooi toch dat we zo'n landje zijn die overal een opmerking over heeft? Zou niet best zijn als je overal tevreden mee bent!
Kasper10
Collector
Collector
Berichten: 823
Lid geworden op: di 28 apr 2009 11:08
Land: nederland
Locatie: --

Re: ROS 2012

Bericht door Kasper10 » do 29 mar 2012 14:10

Idd Atte en E-J, daar ben ik het helemaal mee eens. Je hoeft toch ook niet alleen maar te reageren als je iets mooi vind? Daar kan ik wel een hekel aan hebben, maarja ik zeg toch ook niet dat iemand het niet mooi mag vinden? Zoals al gezegd is, is een forum ervoor om een beetje te praten en te discussieren over modellen ed. Ik zou zeggen lees je reactie eens door, misschien dat je het iets anders kan formuleren? Ik zal even op eenzelfde niveau terug reageren: ik vind jouw reactie in elk gezeik! Als het je allemaal niet aan staat, lees je t toch niet, of kom je toch niet op het forum? Sterkte met het verwerken van deze reacties, of is dit ook weer gezeik....?
Met Vriendelijke Groet,
Kasper
Gebruikersavatar
BartW.
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1573
Lid geworden op: za 11 feb 2006 13:06
Land: Nederland
Locatie: Almen
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door BartW. » do 29 mar 2012 14:36

Lees het nu allemaal eens na, Jasper geeft hier zijn mening... waarvoor een forum volgens jullie allemaal voor is, vervolgens komt er 3 man over hem heen om te zeggen waar het op staat.. beetje raar of niet?
En we kunnen wel met z'n allen blijven roepen dat dit het zoveelste model of iets weer is maarja wat bereik je hier mee? Helemaal niets. Zolang iedereen toch blijft kopen zullen de fabrikanten blijven produceren.
Mvg. Bart Wiltink
Kasper10
Collector
Collector
Berichten: 823
Lid geworden op: di 28 apr 2009 11:08
Land: nederland
Locatie: --

Re: ROS 2012

Bericht door Kasper10 » do 29 mar 2012 15:03

En dat is het hem nu juist! Hij mag wel een mening geven over andere reacties, maar wij niet over zijn reactie? Sorry hoor, het kan aan mij liggen, maar waarom moet alles tegenwoordig maar leuk en goed zijn? Als iemand een beetje een andere mening heeft of ergens anders tegenaan kijkt, is het niet goed? :?
Met Vriendelijke Groet,
Kasper
Jasper930
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 94
Lid geworden op: do 08 dec 2011 23:19
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Jasper930 » do 29 mar 2012 15:20

Een mening geven over een model, of het afzeiken van de fabrikanten, is toch een groot verschil.
Het enige wat ik lees is dat er geklaagd wordt over de "vele miniaturen per jaar"...
Daar is zelfs letterlijk nog een aparte draad over geweest..

Mag je mij toch vertellen, wat de lol is van het posten, als je toch constant negatief commentaar op de modellen hebt?!
Voor mij is er in ieder geval geen lol meer aan, om dat gezeur en gejank te lezen... :roll:
Met vriendelijke groet,

Jasper
Kasper10
Collector
Collector
Berichten: 823
Lid geworden op: di 28 apr 2009 11:08
Land: nederland
Locatie: --

Re: ROS 2012

Bericht door Kasper10 » do 29 mar 2012 15:23

Nou dan ga je toch weg, als je der niks aan vindt? zou een hoop gezeur schelen. Jonge jonge waar kan je je wel niet druk om maken....
Met Vriendelijke Groet,
Kasper
Gebruikersavatar
Bas
Erelid
Erelid
Berichten: 3190
Lid geworden op: di 13 sep 2005 20:37
Land: Nederland
Locatie: Zwolle

Re: ROS 2012

Bericht door Bas » do 29 mar 2012 15:56

Heren, zullen we maar weer teruggaan naar de ROS modellen voor 2012? Lijkt me wel zo verstandig..
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » do 29 mar 2012 17:23

Ik wil nog 1 keer even 'off-topic' gaan op de reactie van Japser.

Ik betwijfel of jij alle reacties hebt gelezen, want jij hebt het nu over de fabrikant afzeiken en de vele miniaturen per jaar, volgens mij ging de discussie hier ergens anders over! De discussie hier ging over dat een miniatuur 2x uit komt en dat bepaalde personen, waaronder ik, een mening over geven.

En wat de lol is van het posten als men constant negatief commentaar geeft? Volgens mij is hier geen één die constant negatief is over alles... Er zitten in dit topic nu een paar die hun mening geven, vanuit mijn oogpunt niet eens negatief, maar jij wilt beweren dat die altijd negatief zijn? Ook beweer je alleen maar gezeur en gejank te lezen? Sorry hoor... Maar jij leest volgens mij echt wat anders dan de meesten hier :roll:

En Bart, leuke reactie, Kasper zei het ook al, Jasper verteld zijn mening over onze mening en vervolgens geven wij onze mening over Jasper zijn mening... Dus het één mag wel en het ander niet? :lol:

En nu volg ik de raad van Bas maar op, want ik ben al weer fout bezig en deze discussie over meningen moet niet uit de hand lopen :mrgreen:
Gebruikersavatar
BartW.
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1573
Lid geworden op: za 11 feb 2006 13:06
Land: Nederland
Locatie: Almen
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door BartW. » do 29 mar 2012 17:27

Ooh daar heb ik verder helemaal geen problemen mee hoor, maar ik vond 3 reacties over 1 iemand heen nogal overbodig.. Bij de eerste reactie was het volgens mij al wel duidelijk. :P
Mvg. Bart Wiltink
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: ROS 2012

Bericht door E-JvdVoort » do 29 mar 2012 17:54

Bij dezen dan mijn laatste reactie off-topic.

@ Bart, de eerste reactie van jasper was dat mijnheer van mening was dat het allemaal gezeik was, zonder ergens een inhoudelijke reactie op te geven.

Dan ben ik er eigenlijk redelijk snel klaar mee, ergens kritiek op hebben prima, mage je ook op mij hebben hoor! Maar beargumenteer dan wel wat er goed of slecht is, en ga niet een zinloze inhoudloze "zeik" modus aan zetten.

Dat meer mensen dat blijkbaar ook niet zo geweldig vinden, ja, da's erg jammer voor jasper, maar dat kan hij verwachten met z'n comment.

+1 voor Atte! Ben het dit keer voor de verandering geheel met jou eens :wink:

mazl e-j
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ROS 2012

Bericht door CornelisJ90 » ma 02 apr 2012 8:37

Goedemorgen dames! Zullen we nu echt weer even terug gaan naar het topic? De rest gaan jullie maar een keer uitvechten onder het genot van een biertje ofzo :mrgreen: :D
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » ma 02 apr 2012 8:52

Komt hij ook nog eens aanzetten met een lekker late reactie hierop... Jij wilt nu iets stoppen wat al stil was, wat is daar het logisch nut van? Want je creëert nu juist iets wat het tegenover gestelde effect heeft!
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: ROS 2012

Bericht door E-JvdVoort » ma 02 apr 2012 16:21

ik zeg niets meer akela! :wink: :mrgreen:
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » vr 27 apr 2012 18:21

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
bas930
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 180
Lid geworden op: do 08 apr 2010 18:15
Land: Nederland
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door bas930 » vr 27 apr 2012 18:47

Dat is een erg mooie machine. Komt hier nog wel achter een omgebouwde 724 te hangen.
Met vriendelijke groet,
Bas B.
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1715
Lid geworden op: di 27 dec 2005 13:58
Land: Nederland
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door Peter Jansen » vr 27 apr 2012 19:13

Ziet er indd goed uit. Nu nog even wachten op detailfoto's.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Vincent B
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1074
Lid geworden op: do 14 jan 2010 22:30
Land: Holland
Locatie: Vinkeveen

Re: ROS 2012

Bericht door Vincent B » vr 27 apr 2012 20:37

Ja dat is een mooi dingetje !
Met vriendelijke groet Vincent Bon
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » wo 06 jun 2012 19:09

Lijstje:

AQUILA MASCHIIO
DANGREVILLE MESTSTROOIER
DEWULF R3060
FIAT WINNER F130
FIAT 1580 2WD
FIAT 1580 4WD
JOSKIN TETRA CAP
KRONE (nog geheim welk model)
NEW HOLLAND 8770A double wheels
NEW HOLLAND G170
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: ROS 2012

Bericht door eicher 3108 » wo 06 jun 2012 19:21

Tja die Fiat Winner was wel eens een keer te verwachten, heb zelf 1 helemaal klaar liggen voor de mallen, dat ga ik nu afblazen.
Dat zal dus bij 1 model blijven(wordt wel een speciale).
Maar eens afwachten wat ze er bij Ros van maken, misschien is daar nog weer 1 en ander te verbeteren, of andere types/uitvoeringen van te maken.

Ik hoop wel dat ze een goede 80 serie maken van die andere Fiat's, en niet een 90 serie gaan overspuiten, zoals ze bij het ACA model hebben gedaan een paar jaar terug, want dat zou een aanfluiting zijn. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws / Nieuwe modellen”