ROS 2012

Als je nieuws hebt of nieuwe (gelimiteerde) modellen gespot hebt, mag je ze hier plaatsen.
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » di 19 mar 2013 14:28

Prijsafspraken, is dat niet verboden? :redneck:
dewulf_nv
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 11:24
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door dewulf_nv » di 19 mar 2013 14:35

Beste,

Prijsafspraken zijn verboden tussen concurrenten onderling die eenzelfde prijszetting/kortingen gaan hanteren en is hier niet van toepassing.
Momenteel zijn we ook niet samen aan het verkopen waardoor afspraken niet aan de orde zijn.

Via deze weg wensen we de juiste informatie door te geven aan de consument.

Mvg,

Jordy Vandecappelle
Theike
Farmer plus
Farmer plus
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar 2012 0:44
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Theike » di 19 mar 2013 16:13

Als winkeliers/distribiteurs zich onderling concurreren met een zelfde produkt kan dit ten koste gaan van de marge. Als er onvoldoende
marge op een produkt zit wordt er door de winkelier minder aandacht aan het produkt besteed. In het geval van koffie bijvoorbeeld, verliest het
produkt de beste plaats in het rek. In het extreme geval wordt er zo weinig verdient aan de koffie en een winkelier stopt met de verkoop. Zo gaat er voor
de koffiefabrikant een distributiekanaal verloren en daardoor potentiële afzet.
Om prijsconcurrentie bij zijn winkeliers te voorkomen zou de fabrikant een vaste verkoopprijs willen voorschrijven en zodoende de winkelier zijn marge
garanderen. Dit is echter verboden. De Nederlandse regering wil juist dat er concurrentie op prijs onstaat. Zo, is de gedachte, wordt het boodschappenmandje voor de burger goedkoper.
De fabrikant is wel vrij om een adviesprijs te geven voor zijn produkt. Dit doet DeWulf hier schijnbaar.
De fabrikant is natuurlijk ook vrij om zelf de prijs te bepalen die hij rekent aan een afnemer. Dit kan zijn omdat er bij de ene afnemer hogere
kosten gemaakt moeten worden dan bij de andere en zo de kostprijs hoger ligt. Of gewoon omdat hij zijn oude vaste klanten, met een constante
afzet, wil bevoordelen t.o.v. een éénmalig contract. enz.

Groetjes,
Theike
Gebruikersavatar
Hein E.
Moderator
Moderator
Berichten: 808
Lid geworden op: zo 01 nov 2009 14:05
Land: Nederland
Locatie: Leeuwarden

Re: ROS 2012

Bericht door Hein E. » di 19 mar 2013 19:04

Heb "vroeger" wel eens gehoord dat Marge Models hier ook aan deed. Zo mocht de Fella schudder niet lager zijn dan een bepaald bedrag, oftewel, de verkopers moesten een minimale prijs vragen. Of hier iets mis mee is? Denk het wel, de handelaren moeten toch zelf weten wat ze er aan willen verdienen? Als je ze als fabrikant gewoon kan verkopen is daar niets mis mee toch?
Met vriendelijke groet,

Hein
dewulf_nv
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 11:24
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door dewulf_nv » di 19 mar 2013 19:42

Beste Forumlezers,

Ik vrees dat we hier volledig de bal aan het misslaan zijn en worden woorden te snel verkeerd geïnterpreteerd.
Bij deze kom ik graag even terug op de essentie.
Iedereen is er vrij van om er al dan niet aan te kopen, ik probeer enkel valse informatie terug recht te trekken.
Indien jullie het wensen om te wachten tot ROS met een 2de oplage komt, dan is dat jullie volste recht.
Een wachttijd van 6 maanden is echter wel van toepassing (en dus niet juni volgens sommige bronnen)
Correcte informatie is uiteraard ook altijd bij ROS zelf te verkrijgen.

Wij hebben een eerlijke prijs vastgelegd die de kwaliteit van het model nastreeft.
Ons doel is niet om hier grote winst op te maken, dan hadden we heus wel 5000 stuks laten maken.

Ik mag hopen dat dit misverstand is uitgeklaard.

Mvg,

Jordy Vandecappelle
Gebruikersavatar
GP Hoving
Super collector
Super collector
Berichten: 3828
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 15:46
Land: Nederland
Locatie: Hague, Canada

Re: ROS 2012

Bericht door GP Hoving » di 19 mar 2013 20:08

Jordy, met alle respect. maar fabeltjes vertel je maar ergens anders :wink:

Ten eerste, Als jullie geen geld wouden verdienen hadden jullie het bij de 100, zeer exclusieve oplage gelaten! Maar dat is niet gebeurd.

Het model van Ros wordt wel goedkoper dan die van jullie, door een hele simpele reden. Er zit een schakel minder tussen. Op dit moment verkoopt Ros aan jullie, en jullie aan de klant/ handelaar. Bij de eigen productie run van Ros verkopen hun rechtstreeks aan de klant/handelaar. Dus er zit een iemand minder tussen die geld wil verdienen. Dus wordt het model goedkoper. Dat is tot nu toe gebeurd met elke vooroplage die door de fabrikant zelf verkocht, het daadwerkelijke productie model is altijd goedkoper geweest als hun vooroplage.

En dan als laatste, die 5.000 stuks is gebakken lucht, jullie weten net zo goed als iedereen die een beetje verstand heeft van miniaturen en de markt, dat je van een model van 130 euro geen 5.000 stuks gaat verkopen. Ik denk dat je je heel blij mag zijn als je deze oplage kunt verkopen, al betwijfel ik dat al sterk.

Desalniettemin, succes met de verkoop, en ik hoop van harte dat jullie een succes hebben met de verkoop van dit model.
Gebruikersavatar
Arik
Collector
Collector
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 20:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Arik » di 19 mar 2013 23:16

Geoffrey
wat bedoel je met een schakel minder?
Als ik het goed begrijp is de eerste versie: ROS--> DeWulf --> Klant en de tweede versie ROS --> handelaar --> Klant. Hier zit toch niemand meer tussen? Alhoewel er bij de tweede versie nog een groothandel tussen zou kunnen zitten of importeur.
Met vriendelijke groet,

Ari
dewulf_nv
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 11:24
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door dewulf_nv » wo 20 mar 2013 8:05

Beste,

Aangezien sommigen onder ons mijn communicatie een lachtertje vinden, zal dit ook mijn laatste reactie worden.
Volgens mij is er altijd een duidelijke en open communicatie geweest, verder wens ik daar niets aan toe te voegen.

Waarom heeft Dewulf een 2de oplage gemaakt
- De vraag naar dit type was zo dermate groot + hebben klanten bij de 100 stuks niet voldoende de kans gekregen dit model te kunnen aankopen.
- De Kwatro zal in 2014 qua uiterlijke kenmerken sterk veranderen en wilden we niet met een verouderd model op de markt komen.

5000 stuks zal je inderdaad niet aan 130 euro verkopen, daar zal de productiekost een stuk lager liggen dan het aantal dat we nu besteld hebben.

Ik kan best begrijpen dat er voor- en tegenstanders zijn bij deze productie maar nogmaals als het te duur is, is niemand verplicht deze aan te kopen.

Mvg,

Jordy Vandecappelle
Gebruikersavatar
GP Hoving
Super collector
Super collector
Berichten: 3828
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 15:46
Land: Nederland
Locatie: Hague, Canada

Re: ROS 2012

Bericht door GP Hoving » wo 20 mar 2013 8:08

Denk je niet dat handelaren bij De Wulf in gaan kopen ? Iedereen wil dit model straks aanbieden, dus ook hun gaan er kopen :wink:

Ik durf haast te zeggen dat ik wel zeker weet dat het daadwerkelijke ROS model straks goedkoper is als het model via dewulf. Precies zoals T Toys al gemeld heeft hier op het forum Laat je geen mooie praatjes voor houden en wacht die 2e versie nou maar af. Want ik zou er heel raar van op kijken als dat model net zo duur is als het Dewulf model. Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.

De tijd zal het leren!
Gebruikersavatar
Arik
Collector
Collector
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 20:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Arik » wo 20 mar 2013 11:42

Ja dat denk ik wel, maar dan zijn het dus die handelaren die het duur maken en niet Dewulf.

Verder vind ik het erg jammer dat er niet meer door Dewulf gereageerd gaat worden, is er eindelijk een bedrijf wat rechtstreeks met de verzamelaars communiceert en dan wordt er op zo'n manier mee omgegaan.
Dit zal andere bedrijven beslist stimuleren om ook iets met miniaturen te gaan doen (let op: ironie)
Met vriendelijke groet,

Ari
Theike
Farmer plus
Farmer plus
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar 2012 0:44
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Theike » wo 20 mar 2013 13:03

Hallo Jordy!

Ik snap niks van de opwinding die er nu heerst over het schaalmodel dat DeWulf wil uitbrengen. Dat diegene
die het model als eerste in zijn vitrine wil hebben, meer betaalt dan iemand die kan wachten is, zowel binnen als buiten
de schaalmodellenwereld, heel normaal. De leden van de groep van early adapters zijn altijd bereid meer te betalen om de eerste te zijn.
Mag ik, voor mezelf en waarschijnlijk vele anderen, u bedanken dat u het risiko wil lopen ons een, naar het lijkt een
uitstekend, model aan te bieden. Wij zijn namelijk afhankelijk van u als 1:1 producent voor onze hobby als verzamelaar.
Ik kijk dan vol verwachting uit naar het moment dat ik uw model zal mogen toevoegen aan mijn collectie. Wanneer dan ook.
En wat is het toch prachtig: Er komt nog een schaalmodel van een ander model!
Mag deze momentele opwinding u er niet van weerhouden om in de toekomst nog meer goed gelijkende schaalmodellen uit te
brengen!

Groetjes,
Theike
Laatst gewijzigd door Theike op wo 20 mar 2013 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sanderrr
Collector
Collector
Berichten: 579
Lid geworden op: di 15 jun 2010 12:06
Land: Nederland
Locatie: Twente

Re: ROS 2012

Bericht door Sanderrr » wo 20 mar 2013 13:14

Wat hebben wij ons te bemoeien met de oplage die er ingekocht is? Dewulf regelt dit zelf en ik weet zeker dat er ook overlegt is over de oplage, want ik neem aan dat ze niet willekeurig getalletjes invoeren. Ook mogen we inderdaad blij zijn dat er eindelijk iemand bereid is om met de verzamelaars direct te communiceren om het dan eventjes netjes te zeggen. De meesten zouden hier blij mee zijn [-X
Met Vriendelijke Groet,
Sander
Gebruikersavatar
agriscale3
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 131
Lid geworden op: za 19 aug 2006 9:18
Land: Nederland
Locatie: Vogelwaarde

Re: ROS 2012

Bericht door agriscale3 » wo 20 mar 2013 18:13

Iedereen gaat er hier vanuit geloof ik dat het model dus aan een lagere prijs via het ros dealerkanaal te koop gaat komen omdat 1 forumsponsor dat hier op het forum zet. Ik noem even een paar fabrikanten waar dit in ieder geval niet het geval is nl grimme en joskin. Lijkt mij zeer vreemd dat je als fabrikant een miniatuur laat maken en te koop aan gaat bieden en vervolgens een tweede run door de fabrikant zelf goedkoper in de markt gaat laten zetten. Zoals ik al zei kijk maar naar joskin en grimme. Misschien gaat desbetreffende forumsponsor weer miniaturen aan dagprijzen verkopen net zoals in zwolle 2012, dat kan natuurlijk??? Nogmaals wie heeft er nu hier een miniatuur laten produceren door Ros en dus met Ros om de tafel gezeten. DEWULF of T toys????
Reinder-mf
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 31 okt 2011 19:15
Land: ..

Re: ROS 2012

Bericht door Reinder-mf » wo 20 mar 2013 18:15

+1 voor Agriscale3
Gebruikersavatar
JoostL
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 feb 2013 21:38
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door JoostL » wo 20 mar 2013 18:45

Blijkbaar heeft T-toys er belang bij dat er meer reserveringen op het model van ROS worden gedaan. Zo komt het op mij over althans.
Maakt verder ook niet uit, maar hou het wel professioneel. Dit is stemmingmakerij.
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: ROS 2012

Bericht door Luuk » wo 20 mar 2013 19:28

Er is binnen de miniaturenwereld al veel langer sprake van 'prijsafspraken'. Ik heb van Weise (en een paar andere producenten) een aantal jaren geleden ook verhalen gehoord. En, zoals hierboven ook al vermeld, zijn er meerdere fabrikanten waarbij de prijzen niet tot nauwelijks dalen/wijzigen.

Wat de waarheid is zal de tijd moeten leren, maar laten we wel afspreken om het netjes te houden en elkaar met respect te behandelen. Zolang er netjes gediscussierd wordt zal dit uiteraard worden toegestaan. Daar is een forum immers ook voor bedoeld. Berichten die (naar onze mening) niet door de beugel kunnen zullen zonder pardon worden verwijderd.

Overigens zou ik, als ik DeWulf was, wel blij zijn met deze dicussie. Zoveel reclame komt er bijna nooit voor een model. Negatief of positief: reclame is reclame. De kunst voor hun is nu om het in hun voordeel om te buigen. Wellicht kunnen de communicatiedeskundigen zich daar eens over buigen :wink: . Op internet is genoeg te vinden en te lezen over de 'do's and don'ts' op social media gebied.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen, omdat ik de afgelopen jaren meestal wat langer wacht voordat ik de miniaturen koop, dus mij maakt het niet zoveel uit. Hij zal er uiteindelijk vast wel een keer komen. Kan ie mooi naast zijn broertje staan. Ik ben allang blij dat er eens een keer erg mooie akkerbouw modellen uitkomen die je hier in de regio ook ziet en niet alleen op de priarie of in het oostblok :lol: .
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Sjoemie Himself
Moderator
Moderator
Berichten: 916
Lid geworden op: do 20 apr 2006 21:06
Land: NL

Re: ROS 2012

Bericht door Sjoemie Himself » wo 20 mar 2013 22:18

Wat betreft de prijs van dít model laat ik mij verder niet over uit, maar vergelijk hem voor de grap eens met een zilverkleurige Siku die ook door een fabrikant uitgebracht word, ik weet wel waar ìk mijn centen eerder aan uit zou geven Afbeelding

Ook zou ik tegen Jordy VandeCapelle willen zeggen om niet te snel het hoofd te laten hangen, voor en vooral tegenstanders zullen er altijd zijn. Laat men dan eerst maar eens zelf een model uit gaan brengen produceren etc. denk ik dan..

Verder ben ik van mening dat speculaties over vermeend winstbejag van webshops (welke dan ook) met enige voorzichtigheid moet worden gevoerd. Volgens mij zijn zij nog altijd een dienstverlenende instantie en beantwoorden zij zodoende dus aan de vraag naar een miniatuur (in dit geval). Mocht blijken dat die vraag tegenvalt dan zitten zij wellicht met te duur ingekochte modellen.

Owja voor de duidelijkheid, nee ik heb geen aandelen bij één of meerdere webshops :mrgreen:
mvg. Mark

gevonden: Britains Claas hakselaar SET!
Gebruikersavatar
Pieter666
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 126
Lid geworden op: do 28 jul 2011 20:04
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door Pieter666 » do 21 mar 2013 10:16

Ik denk niet dat de fabrikanten zoals Dewulf en Ros wakker liggen van de commentaren die hier gepost worden..
Ze zullen wel onderzoek gedaan hebben naar de vraag en rentabiliteit van hun oplage.
Zowel Dewulf als Ros zullen hun oplage wel kwijt geraken, daarvoor is het model gedetailleerd genoeg en zeker genoeg gezocht en gevraagd.

Het is een groot pluspunt dat Dewulf hier op dit forum wil zijn en dan nog zeker wil meegaan in discussie.
Maar denk, dit is niet hun topprioriteit! Hun prioriteit is het verkopen van de machines in 1:1.
Dus behandel deze mensen een beetje met respect... Zij hoeven dit (het posten hier) niet te doen...
En zoals reeds eerder vermeldt, Dewulf is een van de weinige producenten die dit wel doet en misschien ook wel zal luisteren naar verzamelaars...

Dit is slechts mijn mening, ik heb geen enkele band met ROS en Dewulf, behalve dat deze laatste een Belgisch bedrijf is :)
Ik ga het model ook niet kopen, zowel niet de eerste release als de 2de release, simpel weg omdat ik gestopt ben met het verzamelen van landbouwmodellen...
Met vriendelijke groet,
Pieter
dewulf_nv
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 11:24
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door dewulf_nv » ma 25 mar 2013 14:00

Beste,

De schaalmodellen zijn vanaf nu beschikbaar.
De nodige info en foto's vindt u op onze website.

Mvg,

Jordy Vandecappelle
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Atte H » ma 25 mar 2013 14:43

En voor de luie kijkers onder ons:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Foto's: Dewulf
Reinder-mf
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 31 okt 2011 19:15
Land: ..

Re: ROS 2012

Bericht door Reinder-mf » ma 25 mar 2013 18:41

Wauw! Laten we die maar reserveren..
Gebruikersavatar
Arik
Collector
Collector
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 20:31
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Arik » ma 25 mar 2013 18:42

Aangezien ik tot die luie kijkers behoor: Dank je Atte !! =D>
Met vriendelijke groet,

Ari
Gebruikersavatar
john deere 6930
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 dec 2012 16:45
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door john deere 6930 » ma 25 mar 2013 19:22

dewulf_nv schreef:Beste,

Aangezien sommigen onder ons mijn communicatie een lachtertje vinden, zal dit ook mijn laatste reactie worden.
Volgens mij is er altijd een duidelijke en open communicatie geweest, verder wens ik daar niets aan toe te voegen.

Waarom heeft Dewulf een 2de oplage gemaakt
- De vraag naar dit type was zo dermate groot + hebben klanten bij de 100 stuks niet voldoende de kans gekregen dit model te kunnen aankopen.
- De Kwatro zal in 2014 qua uiterlijke kenmerken sterk veranderen en wilden we niet met een verouderd model op de markt komen.

5000 stuks zal je inderdaad niet aan 130 euro verkopen, daar zal de productiekost een stuk lager liggen dan het aantal dat we nu besteld hebben.

Ik kan best begrijpen dat er voor- en tegenstanders zijn bij deze productie maar nogmaals als het te duur is, is niemand verplicht deze aan te kopen.

Mvg,

Jordy Vandecappelle

Als ik het goed begrijp word er dus van de Kwatro geen model meer gemaakt :?:
Dat zou wel erg jammer zijn.
groeten uut zeeuws-vlaanderen
Pedro
dewulf_nv
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 11:24
Land: België

Re: ROS 2012

Bericht door dewulf_nv » ma 25 mar 2013 19:26

Beste Pedro,

De Kwatro zal wel nog gemaakt worden maar zal wat later op de markt komen dan voorzien omwille van de aanpassingen.
Wanneer precies zal afhankelijk zijn van wanneer alle veranderingen op punt staan.

Mvg,

Jordy Vandecappelle
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: ROS 2012

Bericht door Fendt 936 » ma 25 mar 2013 19:30

Tja voor de prijs van 1 dewulf kun je ook 3 grimme rooiers kopen. Hij is mooi maar ik laat hem nog even staan.

Mvg, Bernard.
Gebruikersavatar
john deere 6930
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 dec 2012 16:45
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door john deere 6930 » ma 25 mar 2013 19:35

Jordy, bedankt voor je antwoord.
Bernard, dan heb je een aardappelrooier die mooi is afgewerkt maar je hebt geen zelfrijder, voor de rest worden er geen zelfrijders gemaakt.
Ik denk dat het daar de meeste mensen om gaat.(tenminste mij toch wel)
groeten uut zeeuws-vlaanderen
Pedro
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: ROS 2012

Bericht door eicher 3108 » ma 25 mar 2013 19:44

In 1:1 is een zelfrijder ook bijna 3 keer zo duur als een getrokken versie. :mrgreen: :wink:
John Deere 8345r
Collector
Collector
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 20 feb 2012 18:20
Land: nederland

Re: ROS 2012

Bericht door John Deere 8345r » ma 25 mar 2013 19:51

@Ronnie, het moet wel Echt blijven, :mrgreen: hahaha :wink:
met vriendelijke groet Jermo
koentje
Collector
Collector
Berichten: 250
Lid geworden op: do 03 aug 2006 11:24
Land: B
Locatie: Deinze

Re: ROS 2012

Bericht door koentje » ma 25 mar 2013 21:42

Heb net eventjes het 1ste model van de Dewulf erbij genomen en eventjes vergeleken met de foto's....

Vindt zelf, puur persoonlijk, dat het Ros-model echt goed is. Rekening houdend dat het ook degelijker uitgevoerd is, zitten er toch heel veel details op. De loofklapper vooraan en het rooigedeelte is bij ros bv wel beweegbaar, wat bij het PD-model bv niet het geval was. Alles is natuurlijk ook net iets minder 'fijn' gemaakt, maar breekt echt niets af van het model. misschien enige minpuntje, altrans volgens de foto, zijn de achterste 'losbanden', ken de juiste naam hier niet van...

Maar zal het model zeker aanschaffen, kan mooi naast het andere staan, de meeste loonwerkers hier in de buurt rijden bijna altijd met (minstens) 2 dewulfs rond...
farmtoys
Farmer
Farmer
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 10:50
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door farmtoys » di 16 apr 2013 17:16

Wat is dit nu allemaal,eerst een model aanbieden bij voorinscrijving voor 199 euro,gaat volgens de aanbieder na een half jaar 149 euro kosten.En nu amper een maand laterbiedt hij de dewulf aan voor 157,49 euro.Dat zullen de klanten die er een gekocht hebben voor de prijs van de voorinschrijving leuk vinden,die zijn voor 40 euro bij de neus genomen.
Ik ga bij de volgende aanbieding van die forumsponsor toch eens goed nadenken of ik daar iets ga bestellen.


MVG
Gebruikersavatar
Frans
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1129
Lid geworden op: di 17 feb 2009 19:44
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door Frans » di 16 apr 2013 17:36

-
Laatst gewijzigd door Frans op di 16 apr 2013 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Frans
Gebruikersavatar
Toyfarmer
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 11:20
Land: Belgie
Locatie: Toys Farm - Nazareth (BE)
Contacteer:

Re: ROS 2012

Bericht door Toyfarmer » di 16 apr 2013 18:33

Beste farmtoys,

U plaats een reactie zonder van de hoed en de rand te weten. :?

Natuurlijk hebben wij onze trouwe klanten die in de afgelopen maand bij ons een duur model gekocht hebben aan de prijs van 199 euro vooraf gecontacteert en met iedereen naar tevredenheid reeds een oplossing gevonden vooraleer met deze nieuwe promotie te starten. Zo ga je volgens ons het best met je trouwe klanten om. Zij voelen zich in ieder geval niet bij de neus genomen. :D
M.v.g. Jos
Gebruikersavatar
john deere 6930
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 dec 2012 16:45
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door john deere 6930 » di 16 apr 2013 18:50

In wat voor oplage wordt deze rooier gemaakt??
Want op alle site's staat op=op.
groeten uut zeeuws-vlaanderen
Pedro
farmtoys
Farmer
Farmer
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 10:50
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door farmtoys » wo 17 apr 2013 16:11

Toyfarmer schreef:Beste farmtoys,

U plaats een reactie zonder van de hoed en de rand te weten. :?

Natuurlijk hebben wij onze trouwe klanten die in de afgelopen maand bij ons een duur model gekocht hebben aan de prijs van 199 euro vooraf gecontacteert en met iedereen naar tevredenheid reeds een oplossing gevonden vooraleer met deze nieuwe promotie te starten. Zo ga je volgens ons het best met je trouwe klanten om. Zij voelen zich in ieder geval niet bij de neus genomen. :D

Beste Toyfarmer.
Als domme nederlander heb ik geen kennis van een hoed en een rand,maar ik weet wel dat een goochelaar met een hoed werkt en daar komt altijd iets uit wat je niet verwacht.
Als je in 4 weken tijd 4 verschillende prijzen gebruikt voor hezelfde model ,ben je volgens mij altijd bij de neus genomen.
Ik wacht nu op de 2 de versie van Ros voor 140 euro.
Laatst gewijzigd door farmtoys op wo 17 apr 2013 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fendt 306/308
Collector
Collector
Berichten: 264
Lid geworden op: vr 24 jul 2009 10:59
Land: Nederland

Re: ROS 2012

Bericht door fendt 306/308 » wo 17 apr 2013 17:10

Naar mijn weten is dit allemaal door Dewulf zelf uitgelegd, volgens mij zelfs in dit topic.
mvg, Ruben de Visser
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws / Nieuwe modellen”