Spaar 1:43 met lecturama

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.

Moderators: Moderator, Beheer

Plaats reactie
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door erwinraaben55 » vr 20 feb 2009 13:09

Mijn ma gaf me net een kaartje waar je via lecturama aan de 1:43 serie van UH kan komen. Hier is meer informatie:
http://www.lecturama.nl/aanbieding/?p=tractoren" target="_blank

Hier zal dan wel nederlandse documentatie bij zitten, dus weer wat aparts voor de verzamelaar?
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door Atte H » vr 20 feb 2009 13:21

Nederlandse hachette? :lol:
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10863
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door Hajo » za 21 feb 2009 16:11

Ik wil niet vervelend zijn, maar dat Lecturama is niet echt een frisse club ... die blijven je dan bestoken met allerlei aanbiedingen en ongevraagde modellen en niet te vergeten ... rekeningen :!: :evil:
erwin mievis

Re: Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door erwin mievis » zo 22 feb 2009 8:08

Ik wil niet vervelend zijn, maar hier in België, in Vlaanderen kan je ook die 1/43 Hachette collectie gewoon in de krantenwinkel krijgen, en er zit heus GEEN nederlandse documentatie bij hoor. Het is gewoon het franse boekje ( fasicule) In feite van verschillende onderwerpen enkele losse blaadjes die ze samenvoegen tot boekje (elke 14 dagen). Na verloop van tijd heb je dan het volledige boek. Al duurt het langer en langer, want op hoeveel modellen staat de teller ondertussen?
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Re: Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door Rieko » zo 22 feb 2009 9:39

Wat ik altijd zo vals vind, is dat de prijs van het eerste model er wel bij staat, maar nergens vermeld wordt hoeveel de overige modellen moeten gaan kosten.

Groet, Rieko
erwin mievis

Re: Spaar 1:43 met lecturama

Bericht door erwin mievis » zo 22 feb 2009 13:59

Het eerste model is 2.95 euro dacht ik, het tweede 5.95 en vanaf dan is het elke 14 dagen 11.95 euro. Wat de fasicule betreft, dat is maar een mager beestje hoor. Elke keer een artikel over de trekker die er als model bij zit, dat is nog wel wat. maar dan gaat het vaak over fruit , groenten enz met getekende foto's van de vruchten enz.... Ook een artikeltje over miniaturen, maar nooit interessant, deze keer over ijscocar's in blik, wat heeft dat met landbouw te maken. OOk elke keer een oude foto op A4 formaat van het boerenleven tig aantal jaren geleden. Ik spreek nu wel frans, maar toch vind ik de artikels maar mager.
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”