Waarde Miniatuurtrekker Case 844 s

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen. Zet wel even de fabrikant erbij.
Plaats reactie
DerkJanNingbers
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 11:38
Land: Nederland

Waarde Miniatuurtrekker Case 844 s

Bericht door DerkJanNingbers » zo 27 dec 2015 12:03

Hallo,

Ik ben verzamelaar van miniatuurtrekkers en nu is het zo dat een van mijn miniaturen is gestolen.
Dit heb ik opgegeven bij mijn verzekeraar. Zij hebben de waarde van deze miniatuur nodig om dit te kunnen vergoeden.
Vandaar dit topic. Het gaat om een zelfbouw, een miniatuur op schaal (1/32) en de bouwer van van deze miniatuur kan ik niet meer bereiken.
Bijgaand wil ik graag foto's voegen maar ik kan geen bijlagen toevoegen, kan iemand aangeven hoe ik dit moet doen?

groet,

Derk Jan
Gebruikersavatar
steyrtom
Collector
Collector
Berichten: 382
Lid geworden op: do 24 nov 2011 18:24
Land: Nederland

Re: Waarde Miniatuurtrekker Case 844 s

Bericht door steyrtom » zo 27 dec 2015 13:27

Hallo,

Hier staan enkele manieren om foto's toe te voegen.

http://www.miniaturenforum.nl/viewforum.php?f=24" onclick="window.open(this.href);return false;
M.V.G. Tom
Gebruikersavatar
arjan 939
Collector
Collector
Berichten: 251
Lid geworden op: di 06 okt 2015 13:46
Land: Nederland
Locatie: Waddinxveen

Re: Waarde Miniatuurtrekker Case 844 s

Bericht door arjan 939 » ma 28 dec 2015 11:39

Je kan de foto's ook gewoon downloaden of opslaan als een afbeelding op je computer zelf. (Bij mij heet dat Bibliotheken...) en dan onder het kader waar je typt als je een reactie toevoegt klikken op bestand toevoegen dat is volgens mij de simpelste manier...
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

Groet Arjan
Gebruikersavatar
RobertFendt
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 10 nov 2011 15:20
Land: nederland

Re: Waarde Miniatuurtrekker Case 844 s

Bericht door RobertFendt » ma 28 dec 2015 11:54

Je kunt kijken of dat je ergens nog kunt achterhalen wat je er destijds voor betaald heb. Eigenlijk kan naar mijn inzicht alleen de bouwer echt bepalen wat een zelfbouw/verbouw model echt waard is, aan de hand van de materiaalkosten en de gemaakte uren. Je kunt natuurlijk altijd kijken wat het model voor jou waard is, maar ik ben bang dat de verzekering daar geen genoegen mee neemt.
Met vriendelijke groeten,
Robert Coolen
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”