Agritechnica modellen 2015

Gebruikersavatar
deutz90
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 10:27
Land: nederland

Re: Agritechinca modellen 2015

Bericht door deutz90 » di 10 nov 2015 18:04

Bedankt! We gaan op zoek :lol:

Mvg Dian
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door Fendt 936 » di 10 nov 2015 21:50

Zo net weer terug uit Hannover. Na 1 uur alle modellen al bij elkaar. Dus even naar de auto ermee, echter kon geen afspraak maken bij de zuidingang om er weer zonder nieuwe kaart in te komen #waardelooos. Kon bij de voorgaande edities altijd wel... Dus om 10 uur maar eerst een nieuwe kaart kopen, á €24,-.
Alles wat ik zocht was nog aanwezig, Case Magnum 7240 PRO was 's ochtends niet aanwezig, later in de middag wel weer.
Fendt had nogsteeds de 1050 in first edition er liggen, werden constant een beetje doorgeschoven van achter de wand.
Verder nog een leuk model gekocht bij Bema, een jubileum uitgave van de sneeuw schuif met opdruk "75 Jahre Gemeinsam gut gerüstet für eine saubere Zukunft". Oplage 1000 stuks.
DSC05775 (1280x960).jpg
DSC05776 (1280x960).jpg
Beurs was wel leuk, echter niet veel noviteiten.

Mvg, Bernard.
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door eicher 3108 » wo 11 nov 2015 0:49

Wat raar, dat je er niet weer in kon komen, zondag werden de kaarten gewoon gescand, en kon je naar de auto lopen en weer terug.
Niet dat ik dat gedaan heb, terwijl ik wel wat modellen gekocht heb, maar heb er ook niet mee hoeven slepen. Wij waren er nl. met iemand die het voorrecht heeft om met de bus het terrein op te mogen, dus we hadden een taxi, waar we mee van hal tot hal reden, en zo maar enkele meters hoefden te lopen als we een model hadden gescoord die we hebben wilden. Was op zich nog wel leuk, want liepen meerdere bekenden uit de modellen wereld die ons zagen rijden, en raar stonden te kijken hahaha. :wink:

Beurs is natuurlijk wel leuk, maar het is/was wel een stukje rustiger als andere jaren, je kunt de crisis in de landbouw wel goed merken, dat werd ook door verschillende standhouders, waar ik mensen kende (o.a. bij Veenhuis) beaamd. Ook in de modellen wereld was het over het algemeen rustig, niemand zien lopen met tassen vol, alleen bij Fendt was het wel aardig druk i.v.m. de 1050.
Als je al iemand zag lopen met een boel modellen waren het over het algemeen handelaren van modellen.
We hebben deze keer de beurs weer eens echt gezien, en een zeer leuke en gezellige dag gehad, en daar ging het mij om, ik ga nooit op vakantie, en zie over het algemeen alleen die eenden hier op het bedrijf, dus dit zijn van die uitstapjes die voor mij van waarde zijn. :wink:

Ben zelf ook nog nooit met zo weinig modellen thuis gekomen als dit jaar (4 stuks), de zin en de intresse, is bij mij een heel stuk minder het laatste halfjaar. Ook het financiele verhaal speelt mee, dus heb mooi kalm aan gedaan, volgende week is Zwolle er ook nog, en moet er ook het nodige afgerekend worden. :wink:
Gebruikersavatar
E-JvdVoort
Moderator
Moderator
Berichten: 849
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 11:38
Land: Nederland
Locatie: Oldebroek

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door E-JvdVoort » wo 11 nov 2015 6:42

Leuk beursverslag Ronnie.

Kan me er helemaal in vinden, wij gaan ook niet meer dan een weekendje weg, en dan zijn dit soort dagen echt hoogtepunten. En lekker relaxt dat jullie het terrein over konden rijden!

Mazl E-J
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door Fendt 936 » wo 11 nov 2015 12:09

Het probleem zit kennelijk in het feit dat ik een dag kaart had, net als andere jaren. Kun je maar 1 keer mee naar binnenkomen. Beetje oost Duitse toestand, toch niet meer van deze tijd. Vind het ook een beetje een aanfluiting dat de entree niet geautomatiseerd is. Elk kaartje moet handmatig gescand worden (heeft LCN met de bandjes toch veel beter voor elkaar).
Ben met 14 modellen thuis gekomen, heb op de beurs bewust een aantal laten staan vanwege de prijs en het feit dat ze hun hoge prijs/waarde niet houden. Koop wel de standaard versie over een jaar.

Mvg, Bernard.
Gebruikersavatar
vitgije
Super collector
Super collector
Berichten: 3049
Lid geworden op: zo 01 jan 2006 15:07
Land: nederland
Locatie: Enter

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door vitgije » wo 11 nov 2015 19:11

Dat zijn heel wat modellen.

Even over dat kaartje wij hadden ook een dagkaart, deze zijn niet uit te checken. Als je bepaalde kaarten had dan waren ze uit te checken zodat je even later weer in kon checken. Bij de balie zeiden ze ons dat het ook niet mogelijk was maar ik kon mijn naam even op de achterkant van mijn kaartje zetten en moest deze afgeven. Terug bij binnenkomst gewoon even weer vragen naar het kaartje en ik kon weer naar binnen toe. Nou was het ook zo rustig bij de ingang dat er geen mens liep maar ik snap wel als iedereen het zo doet het dan lastig word.

Al met al een mooi beurs gehad. Ook dit jaar was ik voor het eerst op de preview dagen maar dit is wel het geld waard vind ik zelf.
Groeten Jordi
Gebruikersavatar
Tom M
Super collector
Super collector
Berichten: 3296
Lid geworden op: di 23 mei 2006 20:38
Land: Nederland
Locatie: Groenlo
Contacteer:

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door Tom M » do 12 nov 2015 8:58

Ben benieuwd wanneer de eerste modellen in Nederland bij de handelaren aangeboden worden.
En voor welke prijzen...
Mvg,

Tom
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1715
Lid geworden op: di 27 dec 2005 13:58
Land: Nederland
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door Peter Jansen » do 12 nov 2015 21:03

Tom M schreef:En voor welke prijzen...
Als je ze goedkoop had willen hebben, dan had je zelf moeten gaan. :wink:

Alhoewel dat ook niet echt goedkoop is... :mrgreen:

Groet, Peter
c.jansen
Collector
Collector
Berichten: 377
Lid geworden op: za 31 jan 2009 23:40
Land: nederland

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door c.jansen » do 12 nov 2015 22:17

Op marktplaats wordt de Fendt 1050 al aangeboden voor 300 euro. Heb hem voor 150 euro al laten liggen in Hannover. Dit zijn prijzen waar ik in ieder geval bij afhaak.
Heb enkele modellen gekocht die ik graag wou hebben en bij Claas een paar omdat die wel heel erg aantrekkelijk geprijsd waren. Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven en Zwolle staat ook weer voor de deur en daar wil ik toch ook nog wat kunnen kopen.

Gr C.Jansen
boerkeguus
Farmer
Farmer
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 03 dec 2010 16:56
Land: Nederland

Re: Agritechnica modellen 2015

Bericht door boerkeguus » za 21 nov 2015 10:59

Weet niet of het hier mag. maar ik heb de fend 1050 van Siku nog kunnen kopen. Op de Abemec show in veghel. 51,00 euro

Nummer 294/1050

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Landbouwminiaturen algemeen (nieuw)”