UH- Claas Jaguar 60 SF

Moderators: Moderator, Beheer

Gebruikersavatar
steyrtom
Collector
Collector
Berichten: 382
Lid geworden op: do 24 nov 2011 18:24
Land: Nederland

UH- Claas Jaguar 60 SF

Bericht door steyrtom » zo 30 jun 2013 10:25

UH2747 Claas Jaguar 60 SF
100_3628.jpg
100_3628.jpg (98.64 KiB) 5187 keer bekeken
Adviesprijs van UH: €57.00
Rede van aankoop: Mijn opa had eerder met de haksel ploeg een 80 SF en dit model lijkt daar wel op en ik ben ook gek van oud haksel materiaal.

Het model heeft een 2 rijer mais bek aan de voorkant zitten, is vanaf 2009 ongelimiteerd in het programma van universal hobbies en word geleverd in een UH doos met plastic in de voorkant zodat je kan zien wat er in zit. Het model zit met ijzerdraadjes vast op een bordje. Let bij het loshalen wel op dat er geen delen af breken want de pijp aan de linker achterkant waar de verlichting aanzit kan snel afbreken omdat die van plastic is en nogal lang is.

Pluspunten:
- Gedetailleerd model tot en met de onderkant.
- De motorkappen kunnen alle bij los waarachter de motor schuilt.
- De pijp en het klepje aan het eind van de pijp kan bewegen.
- De achterwielen kunnen sturen.
100_3629.jpg
100_3629.jpg (94.99 KiB) 5187 keer bekeken
Minpunten:
-Veel plastic.
-Snel afbreek bare delen.
-De pijp kan wel draaien maar kan niet helemaal naar links draaien zoals je vaak in het echt ziet doordat de pijp tegen ze eigen cilinder aan komt.
100_3626.jpg
100_3626.jpg (89.04 KiB) 5187 keer bekeken
Conclusie:
Het is een mooi gedetailleerd model waarvan enkele delen kunnen bewegen maar helaas zit er veel plastic aan. Is het model zijn geld waard? Als je het model mooi vind is het zeker zijn geld waard. Als je de moeite neemt om rond te kijken en te vergelijken kun het model vinden onder de adviesprijs van UH.

Ik kan wel foto's blijven plaatsen maar UH heeft op de site ook mooie foto's staan.
http://www.universalhobbies.net/farming ... 10143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
M.V.G. Tom
Plaats reactie

Terug naar “Modelbesprekingen”