7309- John Deere 7430

SikuProductions32
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 29 dec 2014 12:55
Land: Nederland

7309- John Deere 7430

Bericht door SikuProductions32 » vr 09 jan 2015 18:43

Hallo,

Dit is mijn eerste modelbespreking op dit forum, ik hoop dat je bij de aanschaf van het model wat aan de review hebt.

Datum aankoop: 9-1-2015
Prijs: 44,95
Gekocht bij: agrispeelgoed.nl

De John Deere 7430 met voorlader kwam zoals bij elk model van wiking in een mooi piepschuim doos met hierom heen een kartonnen doos met info over het 1:1 model. Het model ziet er in het echt nog veel een veel beter uit dan op plaatjes. Elke cilinder van de frontlader heeft twee hydrauliekleidingen. De cilinders zijn mooi afgewerkt en zijn van plastic met een metalen stang er in. Verder heeft het model een motor kap die openkan, twee openslaande deuren en een achter raam dat open kan. Het interieur van het model is heel mooi afgewerkt met pedalen en knopen op de juiste plek. Bij het model zit een schep voor de voorlader en een frontgewicht. Op het model zit geen frontlift wel een achterlift.

Pluspunten:
-Mooie decals
-Mooi afgewerkt, erg gedetaileerde voorlader
-Veel functies

Minpunten:
- Bij klemde de kiep cilinder flink, ik heb het met een beetje schuurpapier verholpen.
- Zoals gewend van Wiking, de lampjes zijn met een lichtgrijze verf geverfd...


Ik geef dit model een 9, dit omdat de cilinder erg klemde op het moment dat ik hem kreeg. En de lampjes met een lichtgrijze verf geschilderd zijn, als je niet met het cijfer eens bent dan hoor ik het graag.

Op mijn kanaal op youtube staat een filmpje samen met de tegelijk aangeschafte Wiking balenpers, link naar het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=AOAqXdvjeJc" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Robin
Plaats reactie

Terug naar “Modelbesprekingen”