Je eigen Loonbedrijf/Boerderij

Hier mag je reclame maken voor je eigen site, maar alleen als er ook een link op die pagina staat naar dit forum.
Forumregels
Lees eerst even de voorwaarden voordat je je link promoot
Gesloten
Angerfist2

Je eigen Loonbedrijf/Boerderij

Bericht door Angerfist2 » di 05 mei 2009 10:52

De regels voor link exchange zijn voor een ieder hetzelfde, er worden ook geen uitzonderingen gemaakt.

EDIT 12:40

Goed Hans, ik zal me erbij neerleggen. Mijn vrije mening: In mijn ogen een vorm van zwakke mentaliteit, neem me niet kwalijk.
Met een eigen forum van 9 maanden oud en bijna 17 ton aan berichten spreek ik uit ervaring als beheerder hiervan dat dit optreden overdreven is, zeker voor een nieuw lid.
Ik zie geen vorm van begrip, en u had keurig mij op de hoogte moeten stellen via een privébericht, bedankt voor het koude welkom.


Ik vervolg met het onderwerp: ondertussen heb ik al 3 priveberichten mogen ontvangen van geïnteresseerden die toch wel graag de link wilden hebben.
Dan bij deze: Voor wie dus goed is in tekenen met paint of vergelijkbare programma's, jullie kunnen contact op nemen via een privébericht.
Dit lijkt me wel toegestaan.

Dan zal ik nu even het forum rondneuzen.
Laatst gewijzigd door Hans op di 05 mei 2009 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: in strijd met de regels.
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Je eigen Loonbedrijf/Boerderij

Bericht door Hans » di 05 mei 2009 12:29

Sorry maar er zijn regels, die je hebt doorgelezen. (anders zou je geen opmerking hebben gemaakt dat je weet dat het niet is toegestaan, maar hoopt dat je gematst wordt.)

Hier op het forum hoort een ieder zich aan dezelfde regels te houden, hierop kunnen we geen uitzonderingen maken.
Als jij zelf beheerder van een forum bent dan weet je dat je hier niet aan kunt beginnen, zou je dit wel doen dan is het einde zoek.

Daarom kiezen wij voor deze (in jouw ogen waarschijnlijk) strakke benadering.

Groeten Hans
Angerfist2

Re: Je eigen Loonbedrijf/Boerderij

Bericht door Angerfist2 » di 05 mei 2009 12:32

Oke. eerlijk genoeg. Net antwoord.
Waarom mag er geen link van een ander forum worden geplaatst als ik vragen mag? Want het is slechts een virtueel spel, en niet een forum voor vragen en dergelijke.
Daarom hoopte ik gematst te worden, omdat ik het spel niet in een website variant kan aanbieden.

Niels
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Je eigen Loonbedrijf/Boerderij

Bericht door Hans » di 05 mei 2009 12:38

Dan voor het begrip.

De reden dat we er geen links naar fora mogen worden gepromoot komt voort uit de reden dat er in het verleden voor ons concurrenden fora via ons reclame maakten om zo leden te werven / van ons af te snoepen. Daarom is er 1 lijn getrokken geen fora.

Ondanks de koude douche, wil ik je toch hartelijk welkom heten en veel plezier hier wensen.

Groet Hans

Ps ik doe hier een slotje op, mocht dit niet goed zijn hoor ik het graag via PB
Gesloten

Terug naar “Link exchange”