Een aantal foto's van mijn afstudeerstage bij New Holland

Forumregels
1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Gebruikersavatar
fordcrazy001
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1805
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 20:12
Land: Nederland
Locatie: hart van het Land van Maas en Waal
Contacteer:

Re: Een aantal foto's van mijn afstudeerstage bij New Holland

Bericht door fordcrazy001 » zo 06 jul 2008 10:49

Nou, dat is een gafe stage zeg.. wat je noemt met je neus in de boter vallen..(of beter gezegd.. met je neus in tractor hemel) :)

Nou, daar zou ik ook wel eens een rondleiding willen hebben .. wat een grote hoeveelheid moois =P~
Gebruikersavatar
escuro
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2328
Lid geworden op: do 07 dec 2006 14:10
Land: België
Locatie: W-vlaanderen

Re: Een aantal foto's van mijn afstudeerstage bij New Holland

Bericht door escuro » ma 07 jul 2008 9:30

ACS schreef:Béné, wat is nou precies de reden dat zo'n Roc uit twee delen bestaat, waarom bijvoorbeeld geen triple (zie Claas/John Deere). Is dit puur om een hogere maaisnelheid te halen in de luzerne?
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de zwadafleg. Ze maaien op en af en die zwaden liggen dan naast elkaar. Liggen per 2 bij elkaar. De hakselaar kan dan makkelijk deze opnemen.
Bij een tripelmaaier wordt deze werkwijze moeilijk in de luzerne omdat je dan alles in de midden moet afleggen en er veel meer rond gereden moet worden door meer zwaden.
Gebruikersavatar
harry117
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 90
Lid geworden op: di 28 okt 2008 14:09
Land: nederland
Locatie: winde

Re: Een aantal foto's van mijn afstudeerstage bij New Holland

Bericht door harry117 » do 05 mar 2009 22:42

landinifan schreef:
herberty schreef:
René schreef:Afbeelding

Groeten,
Rene
Die voorspatborden is ook iets mee gedaan, wat is daar de reden voor al ik vragen mag? Spatten naar voren ofzoiets?
niet alleen die voorspatborden hoor maar volgens mij zitten daar ook wat overmaatse voorbanden aan.

kan je die stoel trouwens ook omdraaien want bij de gemeente skarsterlan hebben ze ook valmets of valtra's daar heb ik nooit zo op gelet maar die rijden ook meer achter dan vooruit en daar zit ook een stuur aan de achterkant van de cabine (een kleine die je omhoog kan klappen dat als ze eens een keer vooruit gaan er geen last van hebben) en kan je de stoel ook draaien lijkt me klote als je de hele tijd achterstevoren moet zitten en met 30 per uur kan je dan ook niet meer netjes rijden (ik niet in ieder geval)

mvg: Landinifan

er is inderdaad toch iets mis met deze fendt want de voorbanden zitter er ook andersom op;D

mvg, harry
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10112
Lid geworden op: di 13 sep 2005 15:06
Land: Nederland
Locatie: Dwingel, Drenthe

Re: Een aantal foto's van mijn afstudeerstage bij New Holland

Bericht door Spiekker; S.J.B. » do 05 mar 2009 23:18

Kicken is niet toegestaan! Slotje?
Gesloten

Terug naar “Machines en werktuigen”