Foto links.

Een overzicht van leuke bestanden, wat direct te maken heeft met dit forum. (Alleen forumleden kunnen deze bestanden bekijken!)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Foto links.

Bericht door Luuk » vr 02 jan 2009 17:14

Ik snap jouw probleem, maar dat ligt denk ik echt aan de instelling in jouw PC.
Probleem is dat in vele topics wel is toegestaan om alle fotos op een wat groter formaat weer te geven, maar niet in alle. Sommigen plaatsen tumbnails (kleine fotos waar je op moet klikken). Doet dit probleem zich hier ook voor?

Ik denk dat als je met je rechtermuisknop op een link klikt er meerdere opties komen, waaronder 1: 'openen in een nieuw venster' of 2: 'openen in een tabblad'. Als je deze keuze inderdaad hebt kan hier het probleem in zitten. (ik kies zelf altijd optie 1). Ook kan het in jouw instellingen van de pop-up blokkering zitten.

Ik denk dat het verstandig is om een computerdeskundige te vragen om dit bij jouw even te fixen. Die zijn er vaak binnen de kennissen kring wel te vinden. Het is soms gewoon een vinkje wat aan of uit moet..... Het zou jammer zijn als jouw plezier in het forum hierdoor minder wordt.
Gebruikersavatar
Ziko
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 7358
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:19
Land: Nederland
Locatie: Terneuzen

Re: Foto links.

Bericht door Ziko » vr 02 jan 2009 17:26

Welke Internetbrowser gebruik je? Als je tabbladen gebruikt moet je niet op het rode kruisje klikken in de rechterbovenhoek, maar het tabblad sluiten. Ik denk dat je IE gebruikt, hier een printscreen die aangeeft waar het probleem misschien ligt?
De rode cijfers geven de 2 geopende tabbladen aan. Bij de groene pijl zie je een kruisje om het tabblad te sluiten waar je op dit moment naar kijkt, bij de rode pijl staat het kruisje waarmee je alle tabbladen sluit. Je moet dus het kruisje bij de groene pijl gebruiken. Dan kan het in ieder nooit zo zijn dat alle tabbladen gesloten worden. Hetzelfde verhaal geldt eigenlijk voor Firefox.
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksku
Collector
Collector
Berichten: 888
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 16:46
Land: Nederland

Re: Foto links.

Bericht door marksku » vr 02 jan 2009 17:58

Ik denk ook dat het probleem is Ziko, maar zeg eerlijk het is gewoon veel makelijker als er gelijk foto´s te zien zijn.
Pieter je hebt groot gelijk :mrgreen: .

gr mark
Gebruikersavatar
ACS
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10014
Lid geworden op: do 21 jul 2005 8:37
Land: Nederland
Locatie: Westerdijkshorn, Groningen
Contacteer:

Re: Foto links.

Bericht door ACS » vr 02 jan 2009 19:17

Ik erger me liever aan andere dingen, sorry Pieter.
S.Ybema
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1130
Lid geworden op: do 03 apr 2008 12:16
Land: Fryslan
Locatie: molkwerum it moaste plak van fryslan

Re: Foto links.

Bericht door S.Ybema » vr 02 jan 2009 20:01

ACS@ Ik geef je gelijk. Dat somige onnodig kicken en posten Daar erger ik me meer aan. Maar iedeeren mag zijn mening geven.
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Re: Foto links.

Bericht door erwinraaben55 » vr 02 jan 2009 20:46

Op het scrollwheel klikken opent het ook in een ander venster, misschien makkelijker om dat in het vervolg te doen.

Ik open trouwens bijna alles al JAREN in nieuwe vensters, zo houd ik bijvoorbeeld het nieuwe posts overzicht mooi in beeld, en de topics die ik bekijk in een apart venster (ik haat overigens tabbladen, werk niet met ze).

Zo heb je ook wel is dat een nieuw venster niet goed laad, en het internet dan vast loopt. Normaal ben je dan alles kwijt, maar vaak is nu alleen dat ene scherm maar weg, en de rest staat er nog. Erg handig als je op meerdere sites tegelijk bezig bent enzo.
Gebruikersavatar
Ziko
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 7358
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:19
Land: Nederland
Locatie: Terneuzen

Re: Foto links.

Bericht door Ziko » vr 02 jan 2009 20:52

Ik zou zeggen neem Firefox. Als het spul vastloopt kun je gewoon je oude tabbladen herstellen. Ik gebruik nooit nieuwe vensters, werkt waardeloos. Zit je met al die vensters in je startbalk, anders kun je makkelijk switchen. Maar daar is natuurlijk 1 ieder vrij in.
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Foto links.

Bericht door Luuk » vr 02 jan 2009 20:56

Ik sluit me daar ook volledig bij aan Erwin. Heb dezelfde ervaringen en werk ook precies zo om dezelfde reden.

Overigens sluit ik mij ook bij ACS aan, maar dat komt omdat ik (en hij waarschijnlijk ook) van het sluiten van de tabs geen last hebben en mij daardoor veel meer stoor aan onnodige posts die niks toevoegen.
Gebruikersavatar
dwoertink
Collector
Collector
Berichten: 715
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 12:39
Land: Nederland
Locatie: Ommen

Re: Foto links.

Bericht door dwoertink » za 03 jan 2009 12:00

dat vind ik ook, soms zetten ze er 4 of 5 links neer en moet (als je de foto's wilt bekijken) je ze allemaal aanklikken....
Gebruikersavatar
steyr 4115 profi
Collector
Collector
Berichten: 409
Lid geworden op: wo 10 dec 2008 20:38
Land: nederland
Locatie: fijnaart

Re: Foto links.

Bericht door steyr 4115 profi » za 17 jan 2009 17:18

ik ben het er ook mee eens. Het is veel mooier en makkeleijker als je de foto's gewoon tussen de text zet. als je naar zoon link opend krijg ik vaak ook nog bergen reclame die zich vanzelf openen, en dat hoeft van mij ook niet.
Plaats reactie

Terug naar “Overige bestanden”