Loonbedrijf Pelle

Plaats hier je foto's van loonwerkers, vertel welke werkzaamheden verricht worden en met welke machines.
Forumregels
Een eigen dagboek bijhouden of 1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dekker
Collector
Collector
Berichten: 378
Lid geworden op: za 11 feb 2006 18:58
Land: Nederland
Locatie: Bentelo (Twente)
Contacteer:

Loonbedrijf Pelle

Bericht door Dekker » ma 27 sep 2010 22:14

Hierbij begin ik ook een soort blog. Heb vanaf het begin van het jaar al een blog gemaakt over de verschillende werkzaamheden die ik zoal doe. Deze blog is hier te zien:

http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=807647&pgIdx=0

Hier zal ik zoveel mogelijk updates laten zien.
Gebruikersavatar
Dekker
Collector
Collector
Berichten: 378
Lid geworden op: za 11 feb 2006 18:58
Land: Nederland
Locatie: Bentelo (Twente)
Contacteer:

Re: Loonbedrijf Pelle

Bericht door Dekker » ma 27 sep 2010 22:22

En dan maar meteen met een nieuwtje in deze thread binnenvallen. Afgelopen zaterdag (25 september) is er een nieuwe aanwinst binnen gekomen.

Het gaat om een nieuwe MF 8670:

Afbeelding

Verder is hier nog een link te vinden voor meer foto's van de aanwinst: http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=870175
Gebruikersavatar
vitgije
Super collector
Super collector
Berichten: 3049
Lid geworden op: zo 01 jan 2006 15:07
Land: nederland
Locatie: Enter

Re: Loonbedrijf Pelle

Bericht door vitgije » di 28 sep 2010 18:30

Dus jij werkt daar? Pelle heeft het wel mooi terecht, zie ze ook vaak genoeg rijden hier in de buurt.
Gebruikersavatar
Dekker
Collector
Collector
Berichten: 378
Lid geworden op: za 11 feb 2006 18:58
Land: Nederland
Locatie: Bentelo (Twente)
Contacteer:

Re: Loonbedrijf Pelle

Bericht door Dekker » wo 09 feb 2011 20:28

Na een hele tijd geen nieuws, zijn er weer een paar nieuwe aanwinsten op ons bedrijf.

Voor meer informatie, zie de vernieuwde website van het loonbedrijf:

http://www.loonbedrijfpelle.nl
Groeten Sander Ros
Gebruikersavatar
GP Hoving
Super collector
Super collector
Berichten: 3828
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 15:46
Land: Nederland
Locatie: Hague, Canada

Re: Loonbedrijf Pelle

Bericht door GP Hoving » di 15 feb 2011 19:30

Ik hoop dat jullie wat meer geluk hebben met de NOX dan de bedrijven die er tot nu toe mee gewerkt hebben, want die hebben er weer een Beco of Engcon aan !

persoonlijk ben ik totaal geen voorstander van het werken met een kantelmotor. Voor enkel een kantelstuk zou ik wel één met een kantelmotor willen hebben, maar voor een rotortilt absoluut cylinders. Dit puur omdat je een veel groter kantelkracht heb. Bij het zeidelings oppakken van een pallet, of een bak vol zand heb je gewoon cylinders nodig. dit red je niet op een kantel motor. Daar komt bij dat pennen & cylinders veel langer spelingsvrij blijven als een kantelmotor, een kantelmotor moet je elke 500 tot 1.000 uur bijstellen. Daar komt nog bij dat je met een kantelmotor al gelijk meer opbouw hoogte hebt dan met cylinders.
Gebruikersavatar
Dekker
Collector
Collector
Berichten: 378
Lid geworden op: za 11 feb 2006 18:58
Land: Nederland
Locatie: Bentelo (Twente)
Contacteer:

Re: Loonbedrijf Pelle

Bericht door Dekker » di 15 feb 2011 21:21

Ik heb nog niet gehoord of het draai-kantelstuk bevalt. Heb de machinist nog niet weer gesproken. Wel zit er een '2e versie' NOX aan de kraan. Deze zou minder problemen moeten geven. Zo gauw ik meer over de prestaties weet van het draai-kantelstuk zal ik het je laten weten :wink:
Groeten Sander Ros
Plaats reactie

Terug naar “Loonwerkers”