Uitval forum

Officiële mededelingen van het beheerders team
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Uitval forum

Bericht door Rieko » di 06 apr 2010 7:09

Zo, als laatste ( :?: ) ben ik ook weer on-line na een week verveling zo zonder forum.

Er waren inderdaad betalingsproblemen, zoals vele leden al vermoeden, maar deze lagen niet bij ons. Het kwam er min of meer op neer dat onze host A1hosting zijn betalingsverplichting aan de domeinbeheerder niet op tijd was nagekomen. Daarom was sikumodels.com uit de lucht gehaald. Nadat de restbetaling door de host was overgemaakt (het ging volgens mij om in totaal 2 dollar :!: ) is het domein weer aan ons toegewezen en is de boel weer opgestart.

k wil alle leden bedanken voor hun steun en hun aanbiedingen om (financieel) te helpen. Het geeft toch ook een goed gevoel dat zoveel mensen zich zo hecht aan het LMF verbonden voelen. Op allerlei fora kwam ik verdwaalde en verontruste leden tegen die helemaal van slag waren zonder ons forum.

Ik bedankt hierbij ook specifiek Hans en Marcel bedanken die het hele paasweekend achter de schermen druk aan het mailen zijn geweest om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen.

Het beheer en het bestuur gaan zich nu beraden welke consequenties deze uitval zal moeten hebben om dit in de toekomst zoveel als mogelijk te voorkomen. Helaas kunnen wij nooit garanderen dat dit nooit meer gebeurd. Maar we willen de kans zo klein mogelijk houden.

Dus iedereen bedankt voor de steun en veel plezier weer op het forum.
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”