Wijzigingen PR-commissie

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Wijzigingen PR-commissie

Bericht door Rieko » ma 28 mei 2012 17:53

Zoals velen weten is op het forum een PR-commissie actief. Mede dankzij de inzet van deze leden is het forum geworden tot wat het nu is.

Het bestuur is al enige tijd bezig met het herstructureren van een aantal zaken rondom het forum, zoals de huisstijl, de structuur, etc. Nu was de PR-commissie aan de beurt om eens kritisch tegen het licht te houden. De opzet was destijds (rond de beurs in Zwolle in 2008) goed, maar is momenteel naar onze mening toe aan een revisie.

Dat betekend concreet dat het bestuur de beslissing heeft genomen om de PR-commissie zoals die er was op te heffen. Dit is tijdens een vergadering met de leden van de PR-commissie persoonlijk toegelicht. De opzet zoals wij die voor ogen hebben zal hier binnenkort bekend gemaakt worden. Momenteel zullen Hajo en Marten voor wat betreft de PR-activiteiten de zaken waarnemen. Hajo voor het zuidelijke deel van Nederland en België en Marten voor midden en noord Nederland.

Vanuit deze plaats worden de commissieleden, die er toch vele vrije uurtjes in hebben gestoken, hartelijk bedankt voor hun inzet de afgelopen jaren. Er zal in de toekomst, zij het in een andere opzet, hopelijk nog wel een beroep op jullie gedaan kunnen worden.

Voor alle duidelijkheid, de Builders Challenge 2012 (JD 3xxx) en alle overige in gang gezette activiteiten blijven gewoon doorgang vinden. Iedereen wil immers niets liever dan een heleboel mooi gebouwde John Deeremodellen tentoonstellen in Zwolle dit jaar.

Mogelijk zullen er vragen of opmerkingen op dit bericht komen. Dat is begrijpelijk. Discussiëren hierover is ook zeer zeker mogelijk, daar is het forum immers voor.
Groet, Rieko
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Re: Wijzigingen PR-commissie

Bericht door Rieko » di 29 mei 2012 16:27

Ik had dit bericht in het verkeerde topic geplaatst, waardoor de reactiefunctie niet werkte.

Nu kan en mag iedereen wel reageren om de mededeling.
Groet, Rieko
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10112
Lid geworden op: di 13 sep 2005 15:06
Land: Nederland
Locatie: Dwingel, Drenthe

Re: Wijzigingen PR-commissie

Bericht door Spiekker; S.J.B. » di 29 mei 2012 19:10

Vond m al zo raar geparkeerd, Rieko :mrgreen:

Tja, jammer vind ik t. Maar het is niet anders. Persoonlijk vind ik t netjes, dat het bestuur ons dit persoonlijk meldde, ipv via het forum of een mailtje. Ik hoop, dat Hajo en Marten, hoe dan ook, de kracht vinden, om de PR-activiteiten voort te kunnen zetten :)
mvg Sjoerd
Gebruikersavatar
Tom M
Super collector
Super collector
Berichten: 3296
Lid geworden op: di 23 mei 2006 20:38
Land: Nederland
Locatie: Groenlo
Contacteer:

Re: Wijzigingen PR-commissie

Bericht door Tom M » wo 30 mei 2012 20:34

Bij deze wil ik alle (oud) PR leden bedanken voor de leuke tijd samen.
Wat ik kwijt wilde aan het bestuur is al aan Hajo vertelt.
Als laatste wil ik zowel Hajo en Marten veel succes wensen met de nieuwe opzet.
Mvg,

Tom
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wijzigingen PR-commissie

Bericht door Hajo » wo 30 mei 2012 21:57

Tja, het was een moeilijke beslissing om te nemen, ook om alles aan jullie uit te leggen, maar gelukkig hebben alle oud-PR-leden het goed opgepakt. Nu maar eens verder nadenken hoe we in de toekomst verder willen. We gaan er wel mee door, alleen de opzet zal duidelijk verschillen van hetgeen er eerst was, zoveel is al wel duidelijk. Bedankt voor jullie inzet tot nu toe, ik zit natuurlijk weer in die spagaat, als bestuurslid en als PR-lid, maar we zullen elkaar vast nog spreken en zien!
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”