Verslag bestuursvergadering 2012

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rieko
Erelid
Erelid
Berichten: 5506
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 18:14
Land: Nederland
Locatie: Delfgauw

Verslag bestuursvergadering 2012

Bericht door Rieko » wo 19 sep 2012 9:18

Afgelopen zaterdag is het bestuur van het LMF in Delfgauw bijelkaar geweest voor de jaarlijkse bestuursvergadering. Bernard is er niet geweest vanwege de reistijd uit Australië, maar Hans, Hajo, Luuk en ik hebben een uurtje of 5 over het reilen en zeilen van het forum gepraat. De "officiële" notulen zullen nog volgen, maar een aantal mededelingen willen wij nu wel doen.

1.
Hans heeft onlangs besloten zijn bestuursfunctie neer te leggen. Zijn werkzaamheden vonden met name achter de schermen plaats, maar waren zeer belangrijk. Hij was belast met het technisch beheer en deed daarnaast de financiën en de boekhouding. De financiën en de boekhouding worden overgenomen door mijn vrouw Annemarie (Antje op het forum). Het technisch beheer zal tijdelijk door mij verzorgd (ahum) worden.

Wij zij echter naarstig op zoek naar iemand dat het technisch beheer voor zijn rekening kan nemen. Kennis van en/of ervaring met phpBB is een vereiste. Dus als iemand die taak op zich wil nemen of iemand buiten het forum weet die dat op vrijwillige basis zou willen doen, neem a.u.b. contact met mij op.

2.
Het bestuur zal op zoek gaan naar een nieuw bestuurslid. Vijf bestuursleden is namelijk het minimum en Antje zal niet in het bestuur komen, want dan wordt het zo'n familiebedrijf... De komende tijd zullen we een soort "functieprofiel" opstellen en volgt er een oproep op het forum.

3.
Er komt dit jaar helaas geen forummodel uit. Luuk is hier wel mee bezig geweest, maar het struikelt in de meeste gevallen op de voorfinanciering. We blijven het proberen en gaan er nog steeds vanuit dat we iets kunnen bieden in 2013. De contacten zijn er...

4.
Het moderatorenteam heeft versterking nodig. Op dit moment zijn de bestuursleden te veel tijd kwijt aan modereren en dat gaat ten koste van andere activiteiten. Ook hier zal binnenkort een oproep voor geplaatst worden.

5. Dit jaar staat het LMF met een stand op de beurzen in Bergeijk, Drachten en natuurlijk Zwolle. Kom rustig langs voor een praatje.

6. Er wordt ook al weer zwaar nagedacht over de BC 2013. Nadere mededelingen volgen.

7. Tot slot is er nagedacht over de nieuwe opzet voor de PR-activiteiten/-organisatie. Daar komen ook nog mededelingen over.

Al met al hebben we onze zaterdag nuttig gevuld, lijkt mij...."
Groet, Rieko
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Verslag bestuursvergadering 2012

Bericht door Hans » di 02 okt 2012 12:49

Inmiddels zijn mijn rechten ingeleverd en ga ik als "gewoon" forumlid door 't leven.
Bij deze wil ik een ieder bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen de afgelopen jaren. Ook het bestuur wil ik bedanken voor de prettige samenwerking die we, sinds dat het forum een stichting is, hebben gehad.
Ik wens jullie veel succes en wijsheid, om deze club te besturen. Ook Annemarie veel succes met de boekhouding (laten we als leden eens kijken of we de fam Schuur gek kunnen krijgen door allemaal eens een donatie te doen :mrgreen:)

Bedankt en tot ziens
Vriendelijke groet,
Hans
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”