Permanente ban Trekkerman Tom

Officiële mededelingen van het beheerders team
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door CornelisJ90 » zo 03 jan 2016 1:26

Edit: Tom is vanaf vandaag permanent geband. We hebben heel veel geduld gehad maar bij ons was helaas de maat vol.

Na het een en ander aan verzoeken om Trekkerman Tom in te perken, is besloten om vandaag de laatste waarschuwing te geven. Als meneer nogmaals over de schreef gaat word hij sowieso een week geband.

Normaal gesproken doen wij dit soort mededelingen niet als beheer, maar we kregen wat PB's van leden en daarom deze mededeling, dan weet iedereen dat we wel op zitten te letten en er ook wat mee doen. Maar wij willen wel rechtvaardig blijven, vandaar dat wij eerst waarschuwen en dan pas de deur dichtgooien.


Namens het beheer,

Cornelis.
Gebruikersavatar
JD6930
Collector
Collector
Berichten: 287
Lid geworden op: zo 18 nov 2012 1:32
Land: Nederland
Locatie: Diessen

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door JD6930 » zo 10 jan 2016 15:41

Ik heb het hier laatste jaar niet zo meer gevolgd maar wat doet hij hier verkeerd dan?

Zover ik zijn reacties hier zie zijn die toch gewoon netjes?
Met vriendelijke groeten,

Hans
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Luuk » zo 10 jan 2016 16:18

Sommige zijn aangepast/verwijderd en daarnaast zie je niet alles (pb's bijvoorbeeld).

Wegens zijn houding en gedrag richting het beheer is hij trouwens even in de wachtkamer geparkeerd. Binnenkort mag hij het weer proberen.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Trekkerman Tom
Collector
Collector
Berichten: 376
Lid geworden op: ma 18 jul 2011 16:34
Land: Nederland
Locatie: Oldekerk

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Trekkerman Tom » do 14 jan 2016 16:16

Omdat dit mij betreft wil ik bij deze toch mijn mening geven (want men mag zijn mening geven, ik dus ook) om één en ander ook voor de rest te verduidelijken. Komt ie:

Ik vind dat één en ander nogal opgeblazen en wellicht verkeerd opgevat werd, en dat de getroffen maatregel dan ook overdreven was.

Feit is wel dat deze maatregel onrechtmatig was, zelfs voor deze korte duur. Maar gelukkig kan ik weer inloggen, dus is er blijkbaar toch een lampje gaan branden. Verder wil ik dit onderwerp achter mij laten, en zal ik dus ook niet meer in dit topic reageren.
Groeten, Tom Leistra

Te koop gevr: Folders
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Luuk » do 14 jan 2016 16:55

Nee Tom, speciaal voor jou hadden we een 1 week afkoelperiode bedacht. En die week is om.
Dus aub geen verkeerde conclusies trekken.
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
Trekkerman Tom
Collector
Collector
Berichten: 376
Lid geworden op: ma 18 jul 2011 16:34
Land: Nederland
Locatie: Oldekerk

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Trekkerman Tom » do 14 jan 2016 17:06

Vooruit, nog 1 keer dan:

Er stond toch echt permanent, als ik probeerde in te loggen...
Groeten, Tom Leistra

Te koop gevr: Folders
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Luuk » do 14 jan 2016 17:25

Blijkbaar loopt het systeem vooruit :lol: .
met vriendelijke groet, Luuk
Siete
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 13:04
Land: Nederland
Locatie: Oenkerk (Friesland)

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door Siete » do 14 jan 2016 17:38

Gelukkig is het niet voor niets geweest en heb je er enorm veel van geleerd... =D> :roll: =D>

Mvg,

Siete
Don't worry be happy..
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door eicher 3108 » do 14 jan 2016 18:11

Amen Siete, jij zegt het, en ik denk het. :wink:

Tom, wees eens een kerel en leg je erbij neer, maar volgens mij kun je dat niet, je vindt alles onterecht jegens jou, en wil hoe dan ook het laatste woord hebben. :roll:
p.s ik denk dat de lamp bij het beheer al heel lang brand, maar bij jou nog niet.
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Laatste waarschuwing Trekkerman Tom

Bericht door CornelisJ90 » do 14 jan 2016 18:20

Zoals iemand anders dat zo mooi verwoorde; een gebrek aan voortschrijdend inzicht :)
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door CornelisJ90 » do 28 jan 2016 17:18

Dat gebrek aan inzicht van bovenstaand bericht heeft dus inmiddels geresulteerd in een Forumban
Gebruikersavatar
arjan 939
Collector
Collector
Berichten: 251
Lid geworden op: di 06 okt 2015 13:46
Land: Nederland
Locatie: Waddinxveen

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door arjan 939 » do 28 jan 2016 18:47

Het zij zo, ik bewonder jullie om de grote maat, want het heeft lang geduurt voor deze vol was...

Groet Arjan
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door Atte H » do 28 jan 2016 18:55

Maar, wat heeft hij nu precies verkeerd gedaan? Ja ik zag hem hier en daar wel eens betweterig reageren (of overal op willen reageren), maar dat is dus tegenwoordig hier een ban waardig? Of is er meer aan de hand?
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door N. van Eekelen » do 28 jan 2016 19:07

Achter de schermen kunnen er meerdere zaken voorvallen die tot zulke resultaten kunnen leiden Atte. Naar mijn mening zijn we in ons beleid duidelijk en zijn wij als beheer de moeilijkste niet; er moet heel wat gebeuren wil het zover komen.
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door CornelisJ90 » do 28 jan 2016 19:33

Atte H schreef:Maar, wat heeft hij nu precies verkeerd gedaan? Ja ik zag hem hier en daar wel eens betweterig reageren (of overal op willen reageren), maar dat is dus tegenwoordig hier een ban waardig? Of is er meer aan de hand?

Dat hij bijdehand is zei m vergeven. Dat zijn zoveel forumleden, als we overal op moeten gaan vitten blijft er echt niets over van dit mooie forum. Maar Tom wist niet waar een grens lag. Niet alleen op het forum zelf, maar ook naar beheerders zelf toe. Zo heeft hij meerdere beheerders er van beschuldigd incapabel te zijn. Andere beheerders speelden voor eigen rechter en sommigen waren bevooroordeeld. En eigenlijk was iedereen fout, behalve hijzelf. Niet alleen binnen het beheer, maar ook over diverse andere forumleden had hij wat te klagen. Gisteravond is in een PB uitgelegd dat hij nog één kans zou krijgen. Één van de voorwaarden was dat hij onze beslissingen niet in twijfels moest trekken en niet meer mocht reageren/ discussiëren op dat laatste PBtje. Helaas voor Tom heeft hij dat nog geen avond vol gehouden, want hij heeft op ons PBtje gereageerd in een openbaar topic. Dit heeft doen besluiten om hem te bannen.

Zelf hoop ik dat het nu allemaal wat duidelijker is.
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door Atte H » do 28 jan 2016 20:03

"En niet meer mocht reageren/ discussiëren op dat laatste PBtje. Helaas voor Tom heeft hij dat nog geen avond vol gehouden"

Oké ik begrijp het Cornelis, bedankt voor de verheldering! Maar even over de bovenstaande citaat, serieus? :lol: Iemand wilde zeker het laatste woord hebben? Maar heb wel door, jullie hebben weer rust nu... :P
Gebruikersavatar
Arik
Collector
Collector
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 20:31
Land: Nederland

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door Arik » do 28 jan 2016 20:17

arjan 939 schreef:Het zij zo, ik bewonder jullie om de grote maat, want het heeft lang geduurt voor deze vol was...

Groet Arjan
Ik kan me hier bij aansluiten. Jullie hebben echt geduld met hem gehad. En dan heb ik alleen nog maar het "openbare" gedeelte gezien.
Met vriendelijke groet,

Ari
eicher 3108
Super collector
Super collector
Berichten: 3845
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 19:35
Land: Nederland
Locatie: borger (dr)

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door eicher 3108 » do 28 jan 2016 20:21

Ik zag dit al aankomen, die jongen wil het op een 1 of andere manier maar niet begrijpen, in alles wat hij geplaatst heeft de laatste tijd wil hij het laatste woord hebben, en er deugd in zijn ogen veel niet, zowel van het forum niet, en een aantal leden en beheerders in zijn ogen ook niet.

Ik weet toevallig dat ie sinds november ook een perma ban heeft op Tractor Fan, en heb daar enkele zeer goede bekenden in het beheer zitten, die hem ook vreselijk zat waren, daar was hij op een verglijkbare manier als hier bezig heb ik begrepen, of nog een slagje erger. Sinds hij daar een ban had is ie hier zijn gal gaan spuwen, en de boel willen regelen/naar zijn hand zetten, dat wilde hij op TF ook maar al te graag.
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Permanente ban Trekkerman Tom

Bericht door CornelisJ90 » do 28 jan 2016 21:58

Atte H schreef:"En niet meer mocht reageren/ discussiëren op dat laatste PBtje. Helaas voor Tom heeft hij dat nog geen avond vol gehouden"

Oké ik begrijp het Cornelis, bedankt voor de verheldering! Maar even over de bovenstaande citaat, serieus? :lol: Iemand wilde zeker het laatste woord hebben? Maar heb wel door, jullie hebben weer rust nu... :P
Zo moet je dat inderdaad ongeveer zien. Als wij argument A hadden dichtgetimmerd, kwam hij met argument B. Als wij die hadden afgesloten kwam hij met argument C. En geloof me, zelf heb ik ongeveer 4 weken met hem gecommuniceerd en zijn we nu 30-40 PBtjes verder. Zelfs ik ben er dan een keer klaar mee.
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”