Forum update 05-02

Officiële mededelingen van het beheerders team
Gebruikersavatar
massey
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 13:24
Land: NL

Re: Forum update 05-02

Bericht door massey » wo 09 mar 2016 11:47

aha, ja inderdaad. Zo kan het ook! bedankt!

edit: Deze loopt niet zo ver terug als dat ik offline geweest ben (ergens voorjaar/zomer 2015 :roll: :| )
Is er nog een makkelijke manier waarop ik deze terug kan vinden?
of is ongelezen berichten bekijken dan het beste?
Met vriendelijke groet,
Bart
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Forum update 05-02

Bericht door Luuk » wo 09 mar 2016 12:55

Helemaal goed. Ongelezen berichten staan ook op datum volgorde bij mijn weten. Als je dan ververst zijn de berichten die je al geopend hebt ook weg omdat je ze volgens de software gelezen/gezien hebt ;-)
met vriendelijke groet, Luuk
Gebruikersavatar
massey
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 13:24
Land: NL

Re: Forum update 05-02

Bericht door massey » wo 09 mar 2016 23:51

Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Bart
Gebruikersavatar
vitgije
Super collector
Super collector
Berichten: 3048
Lid geworden op: zo 01 jan 2006 15:07
Land: nederland
Locatie: Enter

Re: Forum update 05-02

Bericht door vitgije » ma 14 mar 2016 19:02

Als iemand je forum naam noemt krijg je dan ook een melding bij notificaties of geld dat bij topics waarin je reageert? Had hier namelijk een melding kwam toen bij een reactie uit met mijn naam er in.
Groeten Jordi
Gebruikersavatar
escuro
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2328
Lid geworden op: do 07 dec 2006 14:10
Land: België
Locatie: W-vlaanderen

Re: Forum update 05-02

Bericht door escuro » do 07 apr 2016 19:48

Nog even vragen of er achter de schermen al acties ondernomen zijn om onderwerpen per gebruiker te sorteren? Vond ik vroeger heel handig.
Ik kan het in ieder geval niet terug vinden.
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Forum update 05-02

Bericht door Hans » wo 27 apr 2016 8:09

Ik meende dat ik voorheen als "gewoon lid" ook een poll kon aanmaken, ik kan deze optie niet terugvinden. (kan ook zijn dat ik het fout heb, dat dit alleen als beheerder / mod /admin kon, dan hoor ik het ook graag)
Vriendelijke groet,
Hans
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Forum update 05-02

Bericht door N. van Eekelen » vr 29 apr 2016 16:26

Erg goed punt van inbreng Hans, als moderator is het inderdaad wel mogelijk. Ik ga binnenkort de optie voor reguliere leden weer open zetten.

@Nicolas: Dat is d'r helemaal bij in geschoten, ook hier gaan we werk van maken!
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Forum update 05-02

Bericht door Hajo » di 03 mei 2016 14:42

Ook nog iets waar ik net achter kwam, als je je PB-inbox wil opschonen, dan kan je haast niet nagaan welke berichten je hebt geselecteerd om te verwijderen of te verplaatsen. De vinkjes staan namelijk helemaal aan de andere kant van je scherm ... Misschien zouden de geselecteerde berichten op kunnen lichten of zouden de vinkjes links in het scherm geplaatst kunnen worden?
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
gkgerbengk
Collector
Collector
Berichten: 337
Lid geworden op: ma 07 nov 2011 21:06
Land: Nederland
Locatie: Vriezenveen

Re: Forum update 05-02

Bericht door gkgerbengk » zo 11 jun 2017 11:41

Tommie200 schreef:Goedenavond,

Na de update heb ik het probleem gekregen dat ik de foto's geregeld niet kan zien. Na elk bezoek krijg ik de melding als ik een afbeelding wil bekijken "Je hebt niet voldoende rechten om van of naar deze site te linken, downloaden of te kunnen bekijken.". Als ik opnieuw inlog werkt het wel weer, maar het probleem is dat ik bij het volgende bezoek dit weer opnieuw krijg, en dus opnieuw moet inloggen. Iemand een idee hoe dit te verhelpen is?
Goedemiddag,

Nogsteeds heb ik 'last' van dit probleem en momenteel is het zo dat ik al ruim een half jaar niet meer op dit forum heb gekeken. Echter vind ik dit erg jammer aangezien ik hier altijd met plezier bijna alle topics heb gevolgd. Is er een manier om hier toch nog vanaf te komen? Opnieuw inloggen werkt wel maar nadat ik 3 topics heb gekeken moet ik krijg ik weer dezelfde melding dus is dat geen optie.

Graag hoor ik of er nog meerderen zijn die dit probleem hebben of waarbij het probleem is opgelost,
Gerben
Met Vriendelijke Groeten,

Gerben.
Gebruikersavatar
RobertFendt
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 10 nov 2011 15:20
Land: nederland

Re: Forum update 05-02

Bericht door RobertFendt » zo 11 jun 2017 19:24

Hoi Gerben,

Ik heb het probleem ook nog, met meerdere browsers, zowel mobiel als op de computer. Opnieuw inloggen helpt bij mij wel, ik heb er geen last van dat ik na 3 topics niets meer zie, wel als ik m'n tabblad wegklik. Ik vind het vooral irritant omdat ik iedere keer opnieuw moet inloggen.

Ik had nog een puntje wat in het verleden al door verschillende mensen is aangekaart, maar waar nog niets mee gedaan is. Kan het knopje 'bekijk je eigen topics' weer terugkomen? Ik bedoel dus niet m'n berichten, maar echt specifiek m'n topics. Het is heel vervelend om tussen al je berichten naar dat ene specifieke topic te moeten zoeken.... Ik meen dat er al ooit gezegd is dat er aan gewerkt werd, maar ik heb er nooit meer iets van vernomen.
Met vriendelijke groeten,
Robert Coolen
Gebruikersavatar
N. van Eekelen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2862
Lid geworden op: di 28 mar 2006 17:46
Land: Nederland

Re: Forum update 05-02

Bericht door N. van Eekelen » ma 12 jun 2017 16:50

Goed om te zien dat er nog steeds feedback komt. De komende weken staan bij mij in het teken van het afstuderen, daarna pak ik het op.
Met vriendelijke groet,

Niels van Eekelen
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”