Wie doet wat / voortbestaan forum

Officiële mededelingen van het beheerders team
EITE
Collector
Collector
Land: FRYSLAN

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door EITE » di 25 jun 2019 21:33

Jammer maar snap en respecteer je keuze. Kijk als je in een bestuur zit krijg je gezeik over je heen, dat weet je van te voren. Vind het jammer dat het zo gaat maar zal wel van deze tijd wezen dat je overal tegen aan moet schoppen. Ik zie op de sociale media vele mooie miniaturen voorbij komen maar mis de bouw omschrijving en uitleg hoe je iets maakt. Maar werk en gezin kosten ook veel tijd en nogmaals ik respecteer je keuze,maar vind het wel jammer.

Groet EITE.
agribouwer
Collector
Collector
Land: Nederland

Bericht door agribouwer » wo 26 jun 2019 15:42

Wat de onderbouwing ook is om ermee te stoppen is aan jou. Doet er eigenlijk niet toe, iedereen heeft het druk drukker drukst. Wel vind ik 't natuurlijk jammer. Ik wil jou dan ook hartelijk bedanken voor inzet. En hoop dat je toch zo nu en dan wat schrijft/volgt op dit forum.
Groetnis Sikke Kooistra
Hans
Erelid
Erelid

Bericht door Hans » ma 01 jul 2019 15:32

Maar als ik dit zo lees moeten we wel op zoek naar een ander bestuur en beheerdersteam :cry:
Vriendelijke groet,
Hans
Hajo
Erelid
Erelid

Bericht door Hajo » do 04 jul 2019 19:39

Duidelijk verhaal Cornelis, jammer dat het zo gelopen is, maar zo is het leven ... en je gezin gaat altijd voor, daar weet ik alles van. ;) In elk geval bedankt dat je ook even de tijd hebt genomen om jouw verhaal hier even te delen.
Ik heb overigens nooit gelezen dat er uitbreiding werd gevraagd of vervanging binnen het team, of heeft het bestuur hier zelf potentiële kandidaten voor benaderd?
De door jou genoemde modernisering is mij trouwens niet opgevallen, er zullen vast zaken aangepakt zijn maar verder mis ik (en met mij vast vele andere forumleden) nog wel essentiële zaken op het LMF. En het befaamde moddergooien, dat is van alle tijden, dat gebeurde al toen ik pas net lid werd, het heeft alleen wel vervelende proporties aangenomen en wat nare consequenties gehad.
Er zouden volgens deze lijst nog een aantal forumleden betrokken zijn bij het reilen en zeilen van het LMF achter de schermen. Echter, ik zie bij sommigen dat ze al een tijdje niet meer ingelogd zijn geweest. Wie zit er tegenwoordig in het bestuur van het LMF?

Begrijp me niet verkeerd, huidig team, maar als je prioriteiten nu elders liggen, dan heb ik daar alle begrip voor. Het leven verandert continu, wat je enkele jaren geleden geweldig leuk vond om te doen, kan nu nèt even teveel van je tijd vragen. In elk geval, hulde voor jullie inzet! Mijn leven stond enkele jaren geleden ook volledig op de kop toen de kinderen werden geboren, echter worden die ook steeds groter en daardoor heb ik weer meer de handjes vrij voor andere zaken.

Als er een verse ploeg moet aanrukken, wil ik bij deze graag vragen welke forumleden hier interesse voor hebben.Bedenk goed dat het dus wel vrijwillig is, maar niet vrijblijvend. Misschien kunnen we met wat vers bloed de zaken hier weer goed op de rails krijgen. Ik had mijzelf al eens opgeworpen, ik zou hier graag eens verder over praten.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Hans
Erelid
Erelid

Bericht door Hans » vr 05 jul 2019 11:19

=D> Hajo, dank voor je reactie. Je verwoord precies waar ik al een poosje mee rond loop.
Mocht er een nieuw team komen, dan wil ik best kijken of ik kan helpen met het opstarten daarvan, tijdelijk.
Vriendelijke groet,
Hans
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”