![Off Topic :offtopic:](./images/smilies/BigSign.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Off Topic :offtopic:](./images/smilies/BigSign.gif)
Nee een Valtra MGerton Caddy schreef:Rijd jij met de 30.000 vario?André schreef:Ik werk nu met een metallic groene trekker. Met o.a airco, stoelverwarming, cruise control, enz enz...Gerton Caddy schreef:Ik vind het super! Pimpen de Trekkers, ik zeg het al jaren tegen me baas, traanplaat matten, blauwe verlichting onder het dashboard, ramen coaten (div. kleuren), aparte lak (metallic groen van Fendt was ik niet enthousiast over), chroom (niet teveel), verlagen wordt wat moeilijk (hoewel de luchtgeveerde cabine helamaal laten zakken ........
![]()
PIMP MEINER SCHLEPPER!!
Van mij hoeft het allemaal niet, heb het er zelf in ieder geval niet voor over
Bij Valtra is dat standaard zonder bijbetalingGerton Caddy schreef:Ik kon niet meer op de naam komen Valtra, Zetor ........ ik wist het niet echt meer, die Valtra kan je toch in elke gewenste kleur krijgen? (welke trekker niet?? Fendt voor 2000 euro extra, is ook de gehele cabine meegespoten, wel 1 kleur geheel he niet de motor kap twee kleuren ......)
Aub niet vergelijken met ZetorGerton Caddy schreef:Ik kon niet meer op de naam komen Valtra, Zetor ........ ik wist het niet echt meer, die Valtra kan je toch in elke gewenste kleur krijgen? (welke trekker niet?? Fendt voor 2000 euro extra, is ook de gehele cabine meegespoten, wel 1 kleur geheel he niet de motor kap twee kleuren ......)
Als je dat alleen doet wel ja. Maar hang is even de 16.5m sleepslangbemester erachter die achter onze MF hangt, dat gaat niet echt.ACS schreef:Maar als je intensief transportwerk doet, dus ook naar Duitsland etc, neem je toch een Fastrac? Gaat harder en 't lijkt mij dat die 't makkelijker aankan.