Liefde/haat voor trekkermerken

Wil je laten zien welke tractoren jullie thuis of op je werk hebben....
Forumregels
Een eigen dagboek bijhouden of 1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Gebruikersavatar
wouterdp
Classic
Classic
Berichten: 72
Lid geworden op: za 17 dec 2005 20:55

Bericht door wouterdp » di 31 jan 2006 17:25

mijne blijven toch ford. we hebben der hier een hele hoop staan en ik ben er mee opgegroeid. heb er 2 waar ik enorm graag op rijd de tw 25 en men "eigen" 8560. met men eigen bedoel ik dat ik de enige ben die er op werkt want zelf bezit ik geen enkele ford :? enkel andere merken zoals ferguson lanz ih vendeuvre etc. we hebben hier ook een fordson major staan zonder demper dat is ook een prachtig ding zalig geluid "lekker :P " schakelen. maar wat remi daar zegt van ford slecht starten vind ik toch een zeer flauwe veralgemening. ik heb ervaring met alle typen van ford en de enige slechte starters zijn die met de 6.6 liter blok zonder turbo dus een 8210 en een tw 10 etc... alle andere zijn zeer goede starters ook bij koud weer.
miniatuurgek
Precision collector
Precision collector
Berichten: 2693
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 8:43
Land: Nederland
Locatie: maasbree
Contacteer:

Bericht door miniatuurgek » di 31 jan 2006 17:32

mijn merk is een blijft John Deere altijd al geweest,Dit komt ook doordat ze op mijn werk er 23 hebben, toen ik daar begon hadden ze nog twee 3130's en een 2030 en daarna kwamen de 40 en de 50 serie natuurlijk en nu zijn we al aan de 6020 serie.... al zijn er van andere merken ook mooie genoeg waar ik mee gereden heb...Renault 951 bv. niet kapot te krijgen en trekken.
En new holland is niet mijn werk, op mijn werk hebben ze er ook 2 (8670), maar er is altijd wat mee loos, lekken, storingen enzovoort,maar in het veld zijn het wel sterke beesten, waar je met niet veel vergelijkbare trekkers kunt komen als het nat is, kun je er wel met die 2 komen.(helaas moet ik dat toegeven)
Laatst gewijzigd door miniatuurgek op di 31 jan 2006 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
gr Jo Smits
mf135power
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 133
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 16:00
Locatie: Kraggenburg

Bericht door mf135power » di 31 jan 2006 17:37

Mijn merk is MF, vooral om de eenvoud. Maar ook omdat we thuis 2 MF's hebben namelijk de 390 en de 135 (uiteraard).
Verder heb ik veel op valmet/valtra gereden en ik moet zeggen die rijden ook uitstekend. Op mijn stageplek rij ik nu wel eens met een MF 6460 met dynashift en dat bevalt me ook uitsteken.
Dus Forget about the rest, MF, simply the best! :wink:
Gebruikersavatar
Arcane
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1480
Lid geworden op: do 05 jan 2006 20:05
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arcane » di 31 jan 2006 18:47

timmert schreef:Nee, was het maar zo'n feest
niemansverdriet heeft alleen maar fendt, en 1 oude newholland volgens mij
Hoezo zo'n feest? Ga van de voorjaar/zomer een beetje helpen, ze kunnen vast wel een handje helpen.

Jullie hebben zelf een bedrijf?
Gebruikersavatar
ACS
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10014
Lid geworden op: do 21 jul 2005 8:37
Land: Nederland
Locatie: Westerdijkshorn, Groningen
Contacteer:

Bericht door ACS » di 31 jan 2006 19:32

:P Mijn handtekening al gelezen Sjoerd? :P
Auko Sikkenga
Boer Speelman

Bericht door Boer Speelman » di 31 jan 2006 19:34

jonges, die komt zo niet goed, de handtekeningen worden steeds grover en harder
Gebruikersavatar
ACS
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 10014
Lid geworden op: do 21 jul 2005 8:37
Land: Nederland
Locatie: Westerdijkshorn, Groningen
Contacteer:

Bericht door ACS » di 31 jan 2006 19:35

Die van mij is een aangepaste Sjoerd versie... Ik pas 'm zo wel aan.
Auko Sikkenga
Gebruikersavatar
Siku73
Erelid
Erelid
Berichten: 2927
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 21:59
Land: Nederland
Locatie: Assen

Bericht door Siku73 » di 31 jan 2006 19:41

boertje speelman schreef:jonges, die komt zo niet goed, de handtekeningen worden steeds grover en harder
Tjah, dit stukje forum wordt ook streng in de gaten gehouden.

En de teksten als onderschriften worden ook zonder opgaaf van redenen verwijderd als iemand zich stoort. (aangeven kan via PB aan één van de beheerders).
Boer Speelman

Bericht door Boer Speelman » di 31 jan 2006 19:48

ok, maarja, stoor me er niet zo zeer aan maar het word soms alleen maar erger, en straks ploft de bom :lol:
Gebruikersavatar
Siku73
Erelid
Erelid
Berichten: 2927
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 21:59
Land: Nederland
Locatie: Assen

Bericht door Siku73 » di 31 jan 2006 19:52

Ik denk dat de meesten hier wel zo rationeel kunnen denken dat er geen kwaad achter schuilt.

En dan nog, de moderators zullen dan gewoon álle onderschriften uitzetten, das maar één optie omzetten op dit forum... dan is het probleem ook opgelost...
Boer Speelman

Bericht door Boer Speelman » di 31 jan 2006 19:53

hebben ze bij het trino forum ook gedaan, en zo erg vind ik het ook nog niet eens

[edit Siku73]Ikzelf zou het ook niet erg vinden, het staat soms wel rommelig...[/edit]
JACCO

Bericht door JACCO » di 31 jan 2006 19:57

ik zou het helemaal niet missen, die onderschriften, soms bij lange posts lees je gewoon door zeg maar, en dan heb je pas laat in de gaten dat het een onderschrift is.
Maar als iemand zich stoort aan mijn onderschrift, mag hij dat gerust zeggen :offtopic:
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Bericht door erwinraaben55 » di 31 jan 2006 20:01

Jah Jacco, ik stoor me er heel erg aan. Verwijderen die hap!!
JACCO

Bericht door JACCO » di 31 jan 2006 20:03

Is dat kwaad bedoeld?
Laatst gewijzigd door JACCO op di 31 jan 2006 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Bericht door erwinraaben55 » di 31 jan 2006 20:34

Wat denk je zelf :fluit:

Hoe kan ik me aan iets storen wat er niet is?
JACCO

Bericht door JACCO » di 31 jan 2006 20:52

k dacht dat je Fendt fan was, k bedoel er maar mee, dat we ook wat rekening met elkaar moeten houden he 8) als iemand zich ergens aan stoort, dan vind ik dat dat gezegd mag worden (we leven in een vrij land)
el-em
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1780
Lid geworden op: za 03 dec 2005 15:29
Land: NL
Locatie: Beerta (Gr)
Contacteer:

Bericht door el-em » di 31 jan 2006 20:54

Siku73 schreef:Ik denk dat de meesten hier wel zo rationeel kunnen denken dat er geen kwaad achter schuilt.

En dan nog, de moderators zullen dan gewoon álle onderschriften uitzetten, das maar één optie omzetten op dit forum... dan is het probleem ook opgelost...
En daar stoor ik mij dan weer aan,dan moeten de goeden weer onder de kwaden lijden terwijl het er maar een stuk of wat zijn.En als we dan toch bezig zijn om ons overal aan te storen,dan stoor ik mij nog meer aan het slechte schrijven van sommige leden en kijk je dan in het profiel van die mensen dan zit daarvan 80 % nog op school.
Drie keer links is ook rechts! mvg Lammert
Gebruikersavatar
Zeeuwseprutser
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 26 sep 2005 20:51
Land: Nederland
Locatie: Zuidzande

Bericht door Zeeuwseprutser » di 31 jan 2006 21:08

en kijk je dan in het profiel van die mensen dan zit daarvan 80 % nog op school.
En hoe bedoel je die?
el-em
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1780
Lid geworden op: za 03 dec 2005 15:29
Land: NL
Locatie: Beerta (Gr)
Contacteer:

Bericht door el-em » di 31 jan 2006 21:24

Van mensen die nog op school zitten verwacht ik een beetje redelijke taalbeheersing.Ik ga hier verder ook geen discussie over voeren....die de schoen past trekke hem aan.Lees in het profiel maar wat berichten door dan vallen deze mensen vanzelf op.

[edit Siku73]Kan ik me helemaal in vinden! Ik lees na het posten altijd nog even na wat ik nou geschreven heb. Regelmatig haal ik daar fouten uit, maar menig post maar raak! En daar moet ik óók al fouten uit halen, want ik corrigeer ontzettend veel! LET DAAR OP! [/edit]
Drie keer links is ook rechts! mvg Lammert
Gebruikersavatar
Arcane
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1480
Lid geworden op: do 05 jan 2006 20:05
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arcane » wo 01 feb 2006 10:55

Ik ben 17 geweest en zit nog op school maar ik irriteer me er ook dood aan.

Al die irritante gastjes die denken dat het tof is om 20 fouten in een zin met 10 worden te maken.
Gebruikersavatar
Stigter
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1684
Lid geworden op: di 12 jul 2005 15:37
Land: Nederland
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Stigter » wo 01 feb 2006 11:04

Oke, dat hebben we nu ook weer gehad, neuzen staan hopelijk weer dezelfde kant op.
Dan gaan we nu weer verder met de liefde voor trekkermerken.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Fendt_614

Bericht door Fendt_614 » wo 08 feb 2006 12:02

Heey

Ik ben natuurlijk fan van Fendt. ik vindt zelf geen andere trekker lelijk. maar omdat ik er mee opgegroeid ben, en mijn pa heeft er zelf 3 van. Dan ken je moeilijk de hele tijd zitten mokken omdat ik een andere trekker wilt, hij betaalt het.....
Plaats reactie

Terug naar “Tractoren”