Gama Unimog

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen. Zet wel even de fabrikant erbij.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas
Erelid
Erelid
Berichten: 3190
Lid geworden op: di 13 sep 2005 20:37
Land: Nederland
Locatie: Zwolle

Gama Unimog

Bericht door Bas » di 06 nov 2012 12:20

In een van mijn zoektochten over het internet stuitte ik op een interessante website, namelijk http://www.unimog.ch. Wellicht voor anderen al een bekende website en niets bijzonders, maar wat mij hier opviel, was het duidelijke overzicht van de Unimog modellen die door Gama zijn uitgebracht. Vast niet iedereen is (qua detaillering en schaal) gecharmeerd van de modellen van Gama, maar deze Unimog's zijn toch erg lastig te vinden. Ik denk dat je ze gerust zeldzaam mag noemen. Aangezien er over deze Unimog modellen van Gama eigenlijk amper wat te vinden is op dit forum (en dit ligt ergens anders vaak ook niet voor het oprapen), ben ik maar zo vrij geweest een aantal afbeeldingen van deze website te 'lenen', om hier even een overzichtje te creëren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ziko
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 7358
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:19
Land: Nederland
Locatie: Terneuzen

Re: Gama Unimog

Bericht door Ziko » di 06 nov 2012 21:10

Leuk overzichtje, ik heb het setje met de tank nog nieuw in doos staan! :)
Met vriendelijke groet,

Ziko
Gebruikersavatar
Luuk
Moderator
Moderator
Berichten: 4466
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 13:29
Land: Nederland
Locatie: Kessel

Re: Gama Unimog

Bericht door Luuk » di 06 nov 2012 21:29

En diezelfde zonder tank heb je ooit aan mij verkocht...... Mooi overzicht. Nu weet ik ook weer wat ik moet zoeken..... Vind Unimogs wel wat hebben!
met vriendelijke groet, Luuk
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”