Wie doet wat / voortbestaan forum

Officiële mededelingen van het beheerders team
Gebruikersavatar
EITE
Collector
Collector
Berichten: 848
Lid geworden op: di 03 nov 2009 9:19
Land: FRYSLAN
Locatie: oare kant A7 skettens

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door EITE » di 25 jun 2019 21:33

Jammer maar snap en respecteer je keuze. Kijk als je in een bestuur zit krijg je gezeik over je heen, dat weet je van te voren. Vind het jammer dat het zo gaat maar zal wel van deze tijd wezen dat je overal tegen aan moet schoppen. Ik zie op de sociale media vele mooie miniaturen voorbij komen maar mis de bouw omschrijving en uitleg hoe je iets maakt. Maar werk en gezin kosten ook veel tijd en nogmaals ik respecteer je keuze,maar vind het wel jammer.

Groet EITE.
Gebruikersavatar
agribouwer
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1332
Lid geworden op: vr 30 dec 2011 20:57
Land: Nederland
Locatie: Aldtsjerk

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door agribouwer » wo 26 jun 2019 15:42

Wat de onderbouwing ook is om ermee te stoppen is aan jou. Doet er eigenlijk niet toe, iedereen heeft het druk drukker drukst. Wel vind ik 't natuurlijk jammer. Ik wil jou dan ook hartelijk bedanken voor inzet. En hoop dat je toch zo nu en dan wat schrijft/volgt op dit forum.
Groetnis Sikke Kooistra
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » ma 01 jul 2019 15:32

Maar als ik dit zo lees moeten we wel op zoek naar een ander bestuur en beheerdersteam :cry:
Vriendelijke groet,
Hans
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » do 04 jul 2019 19:39

Duidelijk verhaal Cornelis, jammer dat het zo gelopen is, maar zo is het leven ... en je gezin gaat altijd voor, daar weet ik alles van. ;) In elk geval bedankt dat je ook even de tijd hebt genomen om jouw verhaal hier even te delen.
Ik heb overigens nooit gelezen dat er uitbreiding werd gevraagd of vervanging binnen het team, of heeft het bestuur hier zelf potentiële kandidaten voor benaderd?
De door jou genoemde modernisering is mij trouwens niet opgevallen, er zullen vast zaken aangepakt zijn maar verder mis ik (en met mij vast vele andere forumleden) nog wel essentiële zaken op het LMF. En het befaamde moddergooien, dat is van alle tijden, dat gebeurde al toen ik pas net lid werd, het heeft alleen wel vervelende proporties aangenomen en wat nare consequenties gehad.
Er zouden volgens deze lijst nog een aantal forumleden betrokken zijn bij het reilen en zeilen van het LMF achter de schermen. Echter, ik zie bij sommigen dat ze al een tijdje niet meer ingelogd zijn geweest. Wie zit er tegenwoordig in het bestuur van het LMF?

Begrijp me niet verkeerd, huidig team, maar als je prioriteiten nu elders liggen, dan heb ik daar alle begrip voor. Het leven verandert continu, wat je enkele jaren geleden geweldig leuk vond om te doen, kan nu nèt even teveel van je tijd vragen. In elk geval, hulde voor jullie inzet! Mijn leven stond enkele jaren geleden ook volledig op de kop toen de kinderen werden geboren, echter worden die ook steeds groter en daardoor heb ik weer meer de handjes vrij voor andere zaken.

Als er een verse ploeg moet aanrukken, wil ik bij deze graag vragen welke forumleden hier interesse voor hebben.Bedenk goed dat het dus wel vrijwillig is, maar niet vrijblijvend. Misschien kunnen we met wat vers bloed de zaken hier weer goed op de rails krijgen. Ik had mijzelf al eens opgeworpen, ik zou hier graag eens verder over praten.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » vr 05 jul 2019 11:19

=D> Hajo, dank voor je reactie. Je verwoord precies waar ik al een poosje mee rond loop.
Mocht er een nieuw team komen, dan wil ik best kijken of ik kan helpen met het opstarten daarvan, tijdelijk.
Vriendelijke groet,
Hans
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » vr 09 aug 2019 13:50

Niemand? Mag evt ook via PB aan mij
Vriendelijke groet,
Hans
JDM6400
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 89
Lid geworden op: do 07 feb 2019 18:09
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door JDM6400 » zo 11 aug 2019 19:19

Ik wil virtueel ook wel helpen.. irriteer me soms rot aan die spam etc... kan dat account maken niet met een tussenstap ofzo? Capacha of een quizje..
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » ma 12 aug 2019 19:11

Er zit nu al een vraag tussen volgens mij ( was wel zo in ieder geval).
Vriendelijke groet,
Hans
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » ma 12 aug 2019 20:52

Zo te zien is er een captcha met code die je moet invoeren. Maar dat blijkt toch niet voldoende. Wat me wel een beetje irriteert, is dat sommige van die spamberichten er al bijna 2 weken op staan. Ik kan me een tijd herinneren dat die wel binnen een paar uur verwijderd werden. Ik begrijp dat het vakantietijd is, maar ik vind dat geen beste reclame voor het LMF. En dat terwijl er toch een aantal forumleden hebben aangegeven een handje toe te willen steken. En ook dat is alweer even geleden ...
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Siete
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 13:04
Land: Nederland
Locatie: Oenkerk (Friesland)

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Siete » zo 18 aug 2019 19:37

Ben bang dat wat mijn persoon betreft het helpen niet veel verder zal gaan dan hier weer modellen en bouwverslagen posten. Heb zelf ook twee kids in de leeftijd 2 en 5, dus daar gaat ook de nodige vrije tijd in zitten. Dan is er nog werk en stelende wijs eens wat tijd voor de hobby. Kan hier wel gouden bergen beloven qua inzet voor t Forum maar dat kan ik toch niet waar maken. Ook ben ik qua computers en die technieken er omheen net een Neanderthaler. Als t werkt red ik me er prima mee, maar o wee als iets niet wil... Wel houd ik het hier momenteel weer meer in de gaten en hoop toch op een manier om makkelijker foto's te posten.
Moet er nu echt een avond voor uit trekken om foto's te selecteren, verkleinen, hier posten.... Die (spaarzame) tijd besteed ik dan toch liever aan bouwen/ voorbereiden voor de volgende modellen...
Don't worry be happy..
Gebruikersavatar
mennodeutz
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 192
Lid geworden op: di 17 jul 2012 13:02
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door mennodeutz » ma 26 aug 2019 23:29

Ook ik moet helaas toegeven weinig gebruik te maken van het forum buiten het terugkijken van zelf-en verbouwprojecten van andere leden. ondanks de zeer goede opbouw van dit forum met diverse Categorieën.

het grootste struikelpunt is, helaas ook voor mij, de hoeveelheid tijd en moeite die het kost om de foto's te uploaden. het is eerlijk gezegd gewoon geen opgave om je projecten te tonen als je een uur bezig bent voordat je 4 foto's hebt weten te plaatsen.

ik verwacht dat er, zoals eerder gezegd, veel meer leven terug zou keren op dit forum als je net als bijvoorbeeld Facebook, in een handomdraai foto's kan plaatsen.

stiekem hoop ik toch wel dat het forum weer opleeft namelijk 😉
EAT
SLEEP
FARM
REPEAT

Groetjes Menno
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » vr 30 aug 2019 14:29

Tja....
Het lijkt me op dit moment een beetje op trekken aan een dood paard.
Het huidig beheerders team is niet of nauwelijks zichtbaar, technisch beheer hoor je zowiezo weinig van. Mensen die het stokje willen overnemen zijn er ook niet.....
Vriendelijke groet,
Hans
JDM6400
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 89
Lid geworden op: do 07 feb 2019 18:09
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door JDM6400 » vr 30 aug 2019 14:31

Ach het is wat he hans... jammer gewoon!
Gebruikersavatar
Sjoemie Himself
Moderator
Moderator
Berichten: 916
Lid geworden op: do 20 apr 2006 21:06
Land: NL

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Sjoemie Himself » vr 30 aug 2019 15:45

Met enige uitleg zou ik best een moderator willen zijn zodat we tenminste de spam vlot kunnen verwijderen. Technische zaken zoals het foto's plaatsen etc. gaat me echter boven de pet..
mvg. Mark

gevonden: Britains Claas hakselaar SET!
Gebruikersavatar
Hans
Erelid
Erelid
Berichten: 6002
Lid geworden op: do 18 aug 2005 19:55
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hans » za 21 sep 2019 14:30

Mooi, misschien kan Cornelis dit verder oppakken. Ik denk dat je het makkelijkste dit via PB met hem kan regelen.
In ieder geval alvast bedankt!!
Vriendelijke groet,
Hans
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » di 24 sep 2019 18:05

Hans schreef:
vr 30 aug 2019 14:29
Tja....
Het lijkt me op dit moment een beetje op trekken aan een dood paard.
Het huidig beheerders team is niet of nauwelijks zichtbaar, technisch beheer hoor je zowiezo weinig van. Mensen die het stokje willen overnemen zijn er ook niet.....
Hans, dat laatste ben ik niet met je eens. Er hebben zich in dit topic al een aantal mensen gemeld die willen helpen door bijvoorbeeld moderator te worden, en jij en ik hebben ons al opgeworpen om dit eventueel te begeleiden. Maar inderdaad, het huidige team, daar hoor of zie je weinig tot niks van. Eind april (5 maanden geleden alweer!) heb ik al eens een pittig stukje geschreven, ik had gehoopt dat hier nog wel een reactie vanuit het beheer of het bestuur naar voren zou komen, maar helaas ... vergeefse hoop. :(

Niet dat ik me nu stierlijk verveel, integendeel, er heeft er zich in de tussenliggende periode een mooie kans voorgedaan om het werk dat ik als redacteur van het verenigingsblad Pionier (van de OTMV) doe, verder uit te breiden met een stuk online werkzaamheden en het op mij nemen van een deel van de taken van de hoofdredacteur, dus besteed ik mijn vrije tijd voor nu even hieraan en ben dus niet beschikbaar voor taken op het forum. Na 5 maanden mijn hand uitsteken krijg ik toch ook wel een beetje kramp ... hoe graag ik ook zou willen helpen, nu komt het er niet van, simpelweg omdat er wat anders op mijn pad is gekomen.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door CornelisJ90 » za 23 nov 2019 13:24

Hajo schreef:
do 04 jul 2019 19:39
Duidelijk verhaal Cornelis, jammer dat het zo gelopen is, maar zo is het leven ... en je gezin gaat altijd voor, daar weet ik alles van. ;) In elk geval bedankt dat je ook even de tijd hebt genomen om jouw verhaal hier even te delen.
Ik heb overigens nooit gelezen dat er uitbreiding werd gevraagd of vervanging binnen het team, of heeft het bestuur hier zelf potentiële kandidaten voor benaderd?
Wij hebben hier zelf wat leden voor benaderd die bij ons in de kijker kwamen. Ook zijn er wat leden die het zelf aangegeven hebben maar toen het wat concreter werd er toch geen heil in zagen.
De door jou genoemde modernisering is mij trouwens niet opgevallen, er zullen vast zaken aangepakt zijn maar verder mis ik (en met mij vast vele andere forumleden) nog wel essentiële zaken op het LMF.
Het stukje modernisering waar ik mijzelf mee bezig gehouden hebt is voornamelijk de layout. Welke punten missen jullie nog meer als behalve een gemakkelijke manier om te uploaden?
En het befaamde moddergooien, dat is van alle tijden, dat gebeurde al toen ik pas net lid werd, het heeft alleen wel vervelende proporties aangenomen en wat nare consequenties gehad.
Er zouden volgens deze lijst nog een aantal forumleden betrokken zijn bij het reilen en zeilen van het LMF achter de schermen. Echter, ik zie bij sommigen dat ze al een tijdje niet meer ingelogd zijn geweest. Wie zit er tegenwoordig in het bestuur van het LMF?

Dat zijn Niels, EJ van der Voort en ik zei de gek.
Als er een verse ploeg moet aanrukken, wil ik bij deze graag vragen welke forumleden hier interesse voor hebben.Bedenk goed dat het dus wel vrijwillig is, maar niet vrijblijvend. Misschien kunnen we met wat vers bloed de zaken hier weer goed op de rails krijgen. Ik had mijzelf al eens opgeworpen, ik zou hier graag eens verder over praten.
Degenen die zich nog steeds geroepen voelen mogen mij een PB sturen. Ik wacht het graag af!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » za 07 dec 2019 20:13

Ik praat graag met je verder Cornelis.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Siete
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 13:04
Land: Nederland
Locatie: Oenkerk (Friesland)

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Siete » zo 08 dec 2019 15:07

Zou mooi zijn Hajo als je weer wat leven in het forum zou kunnen blazen. Ik heb het ook weer voor mekaar om foto's te plaatsen, dus zal proberen ook weer vaker iets te posten.
Als iedereen zn steentje waar het kan bij kan dragen dan moet er toch weer iets van te maken zijn hier? Hoor steeds meer verhalen om me heen van mensen die het Facebook gebeuren wel een beetje zat zijn, dus dat schept mogelijkheden dacht ik zo. Zou wel gaaf zijn een beetje de sfeer van destijds terug te kunnen vinden.

Mvg,

Siete
Don't worry be happy..
Markje
Collector
Collector
Berichten: 446
Lid geworden op: za 08 jun 2013 23:02
Land: Nederland
Locatie: Heerlen

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Markje » zo 08 dec 2019 22:41

zou zeker fijn zijn, als het forum weer zou opbloeien. Hoop hier ook een steentje aan bij te dragen. Nu nog beetje druk met werk hier. Maar als dat allemaal weer op de rit staat, dan kan ik eindelijk eens de lopende projecten afronden en dan ook weer foto's van de voortgang plaatsen.
AlwinM
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 95
Lid geworden op: di 30 sep 2014 15:36
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door AlwinM » ma 09 dec 2019 18:10

Siete schreef:
zo 08 dec 2019 15:07
Zou mooi zijn Hajo als je weer wat leven in het forum zou kunnen blazen. Ik heb het ook weer voor mekaar om foto's te plaatsen, dus zal proberen ook weer vaker iets te posten.
Als iedereen zn steentje waar het kan bij kan dragen dan moet er toch weer iets van te maken zijn hier? Hoor steeds meer verhalen om me heen van mensen die het Facebook gebeuren wel een beetje zat zijn, dus dat schept mogelijkheden dacht ik zo. Zou wel gaaf zijn een beetje de sfeer van destijds terug te kunnen vinden.

Mvg,

Siete
Hoor/zie de laatste tijd steeds vaker dat mensen op elkaar zeuren en dergelijke.
Zal zelf proberen zoveel mogelijk te gaan plaatsen op het forum, maar op het moment liggen er voornamelijk vrachtwagens, grondverzetmachines en bussen/auto's op de werkbank.
Heb altijd leuke inspiratie kunnen opdoen op het forum en zou jammer zijn als dit allemaal verloren zou gaan.
Kiek em goan!
en de groeten van Alwin
JDM6400
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 89
Lid geworden op: do 07 feb 2019 18:09
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door JDM6400 » ma 09 dec 2019 20:37

Grondverzet of een vrachtwagen mag ook online toch? Pas nog een mooie mesttrailer achter een truck gezien hier. ;)
AlwinM
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 95
Lid geworden op: di 30 sep 2014 15:36
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door AlwinM » ma 09 dec 2019 20:43

JDM6400, zolang het landbouw gerelateerd is wel, maar ik denk dat ik op het randje zit (of er al overheen)
Kiek em goan!
en de groeten van Alwin
trekker99
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 21 apr 2013 16:27
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door trekker99 » ma 09 dec 2019 22:31

Op dit moment ben ik bezig met de Veenhuis silagekipper die een aantal jaren terug in de rubriek ''Bouw je eigen'' van de Agritoy heeft gestaan. Ik zal proberen om de bouw ervan vast te leggen en hier te laten zien. Het bouwen zal niet snel gaan door de schaarse vrije tijd, maar ik hoop dat ik op die manier ook mijn steentje bij kan dragen.
groeten Harm-Jan (trekker99).
Siete
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 13:04
Land: Nederland
Locatie: Oenkerk (Friesland)

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Siete » ma 09 dec 2019 22:40

Ik zou zeggen alle projecten zijn welkom toch?
Als iedereen nu zo nu en dan wat post dan komt er vanzelf weer meer actie. Ik zal komend weekend ook weer een nieuw topic aan maken. Heb nog wel wat dingen liggen die al lang klaar zijn. Dat kan er allemaal om mij wel op.

O ja en Alwin, ik zou denken, aangezien hier toch wel behoefte is aan nieuwe topics, gooi die grondverzet machines en vrachtwagens er ook maar op. Mijn kilver/ Dozerbakken is ook grondverzet toch? Bussen ligt denk ik iets te ver van de landbouw. Al hoewel.. Met al die stakingen... Haha.
Don't worry be happy..
Eddie jd
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 23 okt 2016 20:16
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Eddie jd » di 10 dec 2019 14:33

Even een vraag kan er misschien ook een beetje aan de verzamelaars gedacht worden?
Het zal leuk zijn om bouwers/ verbouwers en verzamerlaars elkaar te ontmoeten en het gewoon over landbouw modellen te hebben.
Ik ben zelf meer een verzamelaar.
Als ik zie wat er de laatste jaren is uitgekomen aan modellen, het is niet meer bij te houden.
Ik hoop ook dat dit forum om daar het leuk met elkaar over te kunnen hebben.

Mvg Edwin
Gebruikersavatar
Sjoemie Himself
Moderator
Moderator
Berichten: 916
Lid geworden op: do 20 apr 2006 21:06
Land: NL

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Sjoemie Himself » di 10 dec 2019 16:55

Er wordt zeker aan de verzamelaars gedacht als je het mij vraagt. Staan diverse topics online die gaan over detail verschillen tussen modellen etc en de jacht om ze allemaal te verzamelen. Ook een topic over het uitkomen van (te) veel modellen staat wel ergens op het forum.

Wat betreft al dan niet plaatsen van bepaalde projecten: voor zover ik weet is het oké zolang het landbouw gerelateerd is.
Ik zou zeggen plaatsen; en dan komen de reacties vanzelf.
mvg. Mark

gevonden: Britains Claas hakselaar SET!
AlwinM
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 95
Lid geworden op: di 30 sep 2014 15:36
Land: Nederland

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door AlwinM » di 10 dec 2019 18:27

Siete schreef:
ma 09 dec 2019 22:40
Ik zou zeggen alle projecten zijn welkom toch?
Als iedereen nu zo nu en dan wat post dan komt er vanzelf weer meer actie. Ik zal komend weekend ook weer een nieuw topic aan maken. Heb nog wel wat dingen liggen die al lang klaar zijn. Dat kan er allemaal om mij wel op.

O ja en Alwin, ik zou denken, aangezien hier toch wel behoefte is aan nieuwe topics, gooi die grondverzet machines en vrachtwagens er ook maar op. Mijn kilver/ Dozerbakken is ook grondverzet toch? Bussen ligt denk ik iets te ver van de landbouw. Al hoewel.. Met al die stakingen... Haha.
Kilver / dozerbakken vallen zeker onder grondverzet. Mijn kranen en shovels ook, maar de vrachtwagens zijn inprincipe niet echt landbouw gerelateerd ben ik bang.
Of het beheer moet het oké vinden, want het zijn voornamelijk kiepwagens en flatbeds.
Wat betreft de bussen, achter 1 hiervan komt een machinetransporter met daarop een tuintrekkertje. Dat gaat meer richting hovenier/tuinbouw denk ik.
Kiek em goan!
en de groeten van Alwin
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » wo 11 dec 2019 19:21

Tof om te lezen dat er nog steeds meer forumleden weer zin krijgen, en mogelijkheden, om hier weer aan de slag te gaan. Nu hoop ik persoonlijk alleen wel dat er iemand vanuit het bestuur reageert, Cornelis heeft na 3 weken nog geen reactie gegeven helaas. Misschien dat een ander bestuurslid of een moderator er even wat beweging in kan krijgen. Een PB sturen mag ook altijd. Zet er even je telefoonnummer in, dat praat een stuk makkelijker. En achter de schermen is mijn telefoonnummer vast nog wel ergens terug te vinden.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » zo 15 dec 2019 19:34

De oplettende lezer zal het misschien al opgevallen zijn, maar mijn forumrang is sinds vandaag omgezet van "erelid" naar "forumbeheerder". Dat betekent dus dat ik mijzelf weer actief zal inzetten voor het LMF, zowel op het forum zelf als ook achter de schermen. Er moet nog wat geregeld worden met rechten zoals ik zag, maar in elk geval lijkt me dit een mooie stap om de zaak in beweging te houden of te zetten hier. De nodige puntjes die al een tijd spelen of recent zijn opgedoken zal ik proberen aandacht te geven. Ik wil het bestuur bedanken voor deze mogelijkheid en mocht je wat willen doorgeven of bespreken dan laat het zeker even weten, anders stuur me zeker een PB (als je hier liever niet in het openbaar wil bespreken).
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
EITE
Collector
Collector
Berichten: 848
Lid geworden op: di 03 nov 2009 9:19
Land: FRYSLAN
Locatie: oare kant A7 skettens

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door EITE » zo 15 dec 2019 20:19

Gefeliciteerd en bedankt dat je deze taak op je wil nemen.
Ik hoop dat we met zijn allen het weer wat levendig hier kunnen maken.
En dat we elkaar respecteren en het weer gezellig kunnen hebben.


Groet EITE
Gebruikersavatar
agribouwer
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1332
Lid geworden op: vr 30 dec 2011 20:57
Land: Nederland
Locatie: Aldtsjerk

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door agribouwer » zo 15 dec 2019 20:44

Gefeliciteerd hajo ! En voor de rest sluit ik mij volledig bij Eite aan .
Groetnis Sikke Kooistra
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Hajo » ma 16 dec 2019 18:39

Bedankt mannen! Er ligt zeker een uitdaging te wachten maar met z'n allen kunnen we heel veel. De eerste contacten met het huidige bestuur en beheer zijn gelegd en daar liggen zeker kansen. Mocht je je geroepen voelen om actief een bijdrage te leveren achter de schermen, schroom niet en laat het even weten!
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Markje
Collector
Collector
Berichten: 446
Lid geworden op: za 08 jun 2013 23:02
Land: Nederland
Locatie: Heerlen

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Markje » di 17 dec 2019 23:15

Gefeliciteerd Hajo, fijne tijd en veel succes gewenst. Dat het forum maar weer mag opbloeien.
Siete
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 13:04
Land: Nederland
Locatie: Oenkerk (Friesland)

Re: Wie doet wat / voortbestaan forum

Bericht door Siete » wo 25 dec 2019 19:59

Ook ik sluit me aan bij de wijze woorden van Eite. Mooi dat je er ook weer bij bent Hajo.
Als nu iedereen zo actief blijft, en ook rond verteld dat het Forum weer is/wordt gereanimeerd dan moet het wel weer goed komen :-D

Mvg,

Siete
Don't worry be happy..
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”